Gå til innhold

Kjøpt meg mk1

Tommeliten

Anbefalte innlegg

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var de tid for litt bilder her...

Her er bilder av bilen nylig etter at den endelig har fått på fjærene foran også.

Håper den synker litt foran, for den er litt høy der i enda egentlig:

S3010018-copy.jpg

skrttbakfra.jpg

Her er de nye fjærene i forhold til de gamle:

Foran:

GamleVSnyeforan.jpg

Bak:

gammelVSnybak.jpg

Og så har jeg prød øyelokkene lett på tidligere, ikke gjort noe der enda:

yelokktest3.jpg

yelokktest.jpg

Har også kuttet vekk stangen med fordmerket i grillen. Har kun bilde av grillen. Kamera ligger igjen i bilen, så bilde av den montert på bilen får komme senere:

grillfrogetter.jpg

Ble mye bilder her.. Men bilder liker vi jo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får på grillen snart, bilen likna litt vel mykje på ein vectra med øyelokka. Ellers blir jo dette veldig bra

Kjem bilen på vårmønstringa iår?

MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil

Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn

MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt

2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får på grillen snart, bilen likna litt vel mykje på ein vectra med øyelokka. Ellers blir jo dette veldig bra

Kjem bilen på vårmønstringa iår?

Hvilken vårmønstring er dette? I nærheten av meg kanskje???

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har no tenkt meg på vårmønstringen, ja. Såfremt ikke noe annet kommer i veien for det..

Vet ikke hvor mye jeg får gjort på den innen den tid. Så den er jo ikke så mye å vise frem enda..

Så en mondeo med clean bakluke idag... Kjørte fra åsane til sandviken, for de lokalkjente.. Var en kombi, da.. Det skulle jeg veldig gjerne hatt også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan legge ut bilder uten noe jemmesie? jeg har mekka på grillen nå og har et bilde av fronten :)

Du kan jo feks legge bilder inn på min side i gjestegalleriet... å linke dem derfra sombrero

1986 Yamaha XJ-600

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dn tok jeg ikke.. :rolleyes:

gå inn på http://www.my-ride.com klikk på gjestegalleri å last opp ditt bilde.

Så bruker du "sett inn bilde" knappen å legger inn linken til bildet. Får du det ikke til så råder jeg deg å lese tråden om hvordan poste bilder. Jeg tror den ligger i opplysningen forumet, men siden jeg gjør dette via mobiltlf og GPRS så har jeg verken tid eller råd å sjekke dette nå :(

1986 Yamaha XJ-600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert svar gitter i grillen, men vil på en måte at den skal gjøre litt av seg.. Men får se hva jeg bestemmer meg for.. Kan jo bare lakke den da..

Og så har jeg bestillt vinge til bakluken... Så den kommer vel i hus etter påsken en gang... Og øyelokkene er desverre ikke montert enda...

Angående bilder på nettet. Så syne jeg faktisk Photobucket funker bra. Er gratisk og ingen reklame på eposten, osv..

Noen som vet hvor jeg kan få lakk i bilens farge? Og da på sprayboks.. har ikke lakksprøyte og kompressor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider