Per-Henrik Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Noen som har spilt det spillet?? Får nå sitter jeg fast. Jeg får ikke bilen min til å gå fortere. 880hk er max uansett hvor mye greier du setter på. Å det er umulig å slå fyren som kjører på 8,80 når det rasketse bilen min har kjørt er 8,95 De som ahr spilelt skjønner sikkert hva jeg mener. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Jeg har selv spillet. Det er drit rått. Beste tiden min er 8.99 og det er med en bil som har alt og 880hp. Så jeg har desverre ingen tips annet enn at jeg kjørte fortere da jeg brukte nitroen akuratt da jeg puttet 4.gear for den tapte så mye på det. Da jeg brukte den da tapte den ikke så mye. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 har samme problemet. klarer 8.86 som raskeste.. da får jeg den ikke til å gå bedre.. men er det enentlig meningen at man skal få flere "baner" når man har klart "lake" tok jo bare 2-3 timer før man var kommet til den. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Trur ikke det er flere baner etter Lake. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Nå har jeg en bil som har 880hk å så har jeg bygga en helt ny bil med alt det besta og alt var men den gikke ikke noe bedre for det. Noen som har sette at de har fått noen rare biler?? Men trur ikke dem går noe bedre, Gjorde ikke det når jeg hadde en sånn en. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Regner med at dere holder inn bremsen og ruser motoren til ca 2-3000 o/min og giret står i 2., da skyter du ut!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Holde på bremsen gire til andre å ruse den til 3000rpm og slippe bremsen når det blir grønt? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 jepp! Holder du ikke inn bremsen først, så blir du diskvalifisert!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Takk for tips. Det gikk litt bedre men, Men får ikke de helt store tidene. Har du runda det? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by Vw Digger Regner med at dere holder inn bremsen og ruser motoren til ca 2-3000 o/min og giret står i 2., da skyter du ut!! Klarte 8.56 med 880HP og det trikset der, bare at jeg stod med maks rpm i 2. gir når jeg slapp bremsen... Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Øvelse gjør mester :D Er en stund siden jeg har kjørt, husker ikke tidene, men har slått alle sammen jeg!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 errrrr.... er detta for et spill da???? Link? EDIT: Sørfa litt. Fant visst hovedsiden til spillet. Laster ned demo. Men, det er vel et "gammelt" spill dette her...? Første inntrykk, så minner dette spillet meg om Hot Rod 1&2 på Amiga og PC. Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg