asona_er_best Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 denne jeg nevnte ble byttet eier og klasse samme sesong.. det var en helt vanlig bc bil og den er vel på rcn nivå med hva tommy eng har på frontmestermøtet sånn den gikk i 2008. bilen gikk bc hos nmk bø også gikk den bc på kongsberg, så blei bakskjermer og front fjernet og byttet ut med glassfiber, kjørte ferdig de 4 lisens løpa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-86 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Det er lov å bytte fra bc til rcn lisens i ett å samme kalender år, med har du først byttet lisens får du ikke bytte tilbake til bc lisens på bilen det samme året, ved oppgrdering til rcn lisens må bc lisensen sendes til nbf før de sender ut rcn lisensen og den må gjennom ny årskontroll... Jeg gjorde det på den bilen Daniel nevner her og kjørte 4 løp i rcn på slutten av 08 sesongen, men bilen blir nok mest sannsynlig ikke å se i rcn neste år, motor, understell og drivverk blir flytta over i gate 240 for å ha det litt moro med den siden den blei eu godkjent noen år til... Skal låne en annen bc/rcn bil noen løp til sommeren, mens jeg sparer kr for å kjøpe en fix ferdig Rcn bil til 2010 sesongen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 du kan få dele bil med meg et løp da vettu lasse;). er det den røde gatebilen du skal flytte over rcn delene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-86 Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 det stemmer, den rød skal få litt vassere motor og ei sellholm sperre pluss litt div. Skal kjøre en 142 i rcn ett løp også er det en 245 under oppbygging til bc, kanskje rcn/bc 242 kommer tilbake til bc igjen ellers så må jeg finne på noe annet lurt med den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 det blir grom gatebil det ja:D.. skal du bygge den som ikke hadde no fjæring bak? skal du kjøre på jorde? jeg skal bruke 740'n jeg kjøpte av deg der, den er 90%ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Joda, det med samme år er greit nok egentlig. Skjønner att man ikke kan løse BC og H-løps lisens på samme bil i samme sesong på ett vis. Men kompisen min skulle bruke nevnte bil denne sesong. Å han fikk beskjed om att den IKKE kunne klasses opp. Men hadde muligens spurt feil person på feil dag da :-) Blir litt mye OT her nå da. Men vi får håpe på att det blir litt BC bakkeløp til sommeren da, hadde vært morro å prøvd å kjøre bakke også :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 nmk Aremark arrangerer bakkeløp hver sommer.. da kjøres banen feil vei, snu på startplata og ordinær trasè tilbake(innom alternativ sporet) det er drit artig.. hvertfall å kjøre i fra rallybiler med bc bil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 ja daniel, det var drit gøy med bakkeløp:) i vertfald når jeg fikk bedre tider en de fleste rcn bila og det med en orginal corsa 1600 som gikk i nødprogram:) angående det med å klasse opp en bil til rcn fra bc, så har jeg oxo hørt at det ikke er lov, men har sett det med mine egne øyne... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 ja sant det ole, du kjørte joggu fint der nede.. Jostein og jeg sto og prata sammen mens vi så på at du kjørte, hørte at den hadde no lyder ja men man så jo klart og tydelig at gasspedalen sto i vater. jostein likte veldig godt åssen du kjørte den bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg