Gå til innhold

hvem kjører neste sesong?

Ranger emnet

gsi-power

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ung og lovende som jeg fortsatt er stiller jeg også neste sesong. Har kjørt Golf samt et par løp med Saab i år, men blir nok kun Golf neste sesong.

Skal også forsøke å få kjørt noen løp i RCN og det også med Golf.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at det er noen bc-førere her vertfall :P

jeg har tanker om å kjøre bilcross til sommern, så gå over til RCN etter en sesong med bc..

Vet ikke helt hvordan overgangen blir men tenker det er mye mere på spill innen rcn, høyere fart, sikkerhet, dyrere/bedre biler.....

Men slipper heldigvis å selge den i ett sett :D

Prøvde bilcross så vidt på hjemmebanen her i trondheim (Bollandsmoen) og det tok jo helt av, noe som er gøyere en det finner du knapt nok ikke :P Drømmer jo om Rally seinere en gang da :rolleyes:

Får ta det med tiden, men om jeg begynner, skal alle penga gå til hobbyen, om ikke blir det nok ikke så mange løp :(

Fersk innen senior er vel ikke så gøy, men artig om man klarer å kjøre fra dem hehe :D

Håper jeg ser dere utpå banen en gang!

Keep up the good driving ;)

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøre til nesteår! Mitt siste år i juniorklassa. Har kjørt 2år og setter nå siktet inn mot en tredje sesong. Jeg stiller med min gode gamle Trollhättan Moped, en 1974mod Saab 99. Jeg håper på noen flere seiere i juniorklassen før jeg tar steget opp i seniorklassen i 2006 sesongen.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...så flott, er jo enda flere bc-førere her :cool:

Ingenting som slår RWD i slik sport , etter min mening da :D

Synes det går litt for `rett fram` i svingene med feiltrekker, men er en øvnings-sak :P

Kadett c med volvo b23 gikk meget heftig :D

96 Bmw 523iA E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å begynne,men jeg har minimalt med pæng!!! Må nok desverre prioritere 242'n i første omgang.....jeg kommer sterkere tilbake....!!!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Kjørte i helgen jeg.. gikk saftig til h*****.... bilder kommer når jeg får dem...

Satser på kjøring neste sesong ja...

hehe..det var da surt, 240 er jo gode biler til den slags bruk :P

Hvordan motor har du i kjerra? Bilder må du legge ut ja :cool:

96 Bmw 523iA E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gsi-power

hehe. volvo tålervell en støyt ja :D

Dommerne kan rett og slett være teite av og til :P

Om det var de som tabba hos deg der.

PS: er vannet fra din bil? hehe stooor lekasje :D

Ja det gikk hardt for seg.. klinka is å så kom han dusten der rett iræven, øh, bunnen på meg.. vannet er fra det dekket som jeg flyr over der om 0.02 sekunder.. utrolig at jeg ikke rullet synes jeg... men det er bare å bytte bærearm, og kanksje lageret, så er alt i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider