Jan E-28 Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Poster her, siden det er oftest under bilstereobygging at behovet melder seg. Har tatt bort armlene i baksetet. Og satt inn et skinntrekkt plate med hull i inn til bagasjerommet. :cool: Men nå prøver jeg å finne en metall list som jeg kan legge i kanten rundt hullet. Platen er 12mm tykk. Og hadde tenkt en list som ser ut som aluminium. Hvor får en tak i noe slikt? Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 glassmestere har det på verkstedene dems f.eks. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Må da være noen som har listet div ting til anlegg før? Har jo sett det på mange bilder. Har ringt til alle glassmestere, rørleggere, bade/kjøkken-innredere og blikkenslagere i Troms:( Det kan godt være en plastlist som har alu-farge. Gjørnene er avrundet en god del. Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Hva med å prøve å få tak i gummilist med u-profil? En kompis av meg som er billakkerer sier at nå for tiden kan man visst lakkere nært sagt alt med godt resultat. Du kan jo høre med noen lakkerere om de vet om en lettvint og billig måte å lakke gummilisten på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Hei! Har akkurat fått laget alu.rammer til o/ forst. og bassh. i bag.rommet. De fikk jeg hos Profil Montering der jeg bor, de holder på med så og si alt som har med stål, alu å gjøre. Så sjekk i området om det er noen der du bor som driver med takplater, vindskier o.l. til hus o.l., de burde kunne hjelpe deg. De ble skåret ut for hand av en av de som jobber der, fikk helt gale mål første gangen og så kom han hjem til meg å tok nye mål bak i bilen og to dager etterpå ringte han og sa at de var klare og da stemte det mye bedre. Ellers tror jeg du kan få tak i alu.lister o.l. hos Maxbo, Byggern eller andre byggevare hus. BilTema eller Clas Ohlson kan du sjekke. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg