Gå til innhold

Senkesett til Golf III (Hjelp)

Ranger emnet

Cooolman

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart kjøpe meg en Golf III, 97 modell som har gått 140.000

Denne er strøken innvendig og utvendig men 100% orginal så dette må gjøres noe med ;)

Jeg har bestemt meg for å ha 17" felger hva jeg skal ha er ikke bestemt enda, får ta en tur innom sharif.

Bilen skal også senkes og jeg er sugen på et justerbart senkesett ettersom jeg har på flere biler vært uheldig med at den blir lavere bak enn framme og at det subber i hjulbuene.. Derfor er det greit å kunne stille den opp/ned slik at det ser best ut og blir brukbart å kjøre med :)

Men selvfølgelig så var det disse penga da :(

Jeg har kikket på det justerbare senkesettet hos autospar:

http://www.autospar.no/znet_suspension_740072.htm

Noen som har dette på sin bil?

Dette var jo en veldig bra pris, men det spørs om det er bra kvalitet da? Ellers så får jeg gå for et 60/40 komplett sett fra jamex, noen som veit om den blir lav nok framme med 60/40 senking og at det ikke subber med 17"??

mvh

Henrik

VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter

Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Kamerat har mkIII vr6 med ca 60/50mm senk (h&r justerbart) !

Han har 8x17 215/40-17 å det subber ikke....

Ville heller kjøpt gule koni å 60/40mm senkesett enn jalla justerbart !

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er det tull å kjøpe justerbart på en sånn bil, for hvor ofte gidder du i hele tatt å justere dette opp og ned?? Du justerer det en gang, ferdig...

Jeg hadde gule koni og H&R fjærer som jeg var godt fornøyd med..

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider