Gå til innhold

2 stk. Golf III observert på Lørenskog

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til en lilla/blå Golf III med KF-skilter som går rundt i Strømmen/Lørenskog området? Den er senka maks, med 17" felger, badlook, shava bakluke, DTM-potte og stylet rundt om.

Anyone...? Motor på denne bilen? Specs?

Så ble en annen Golf III sett på Strømmen ved Shell'n, denne var riktig nok rød og gikk med YZ-skilter. Denne var også senka, lexus baklykter, sota vinder...ja det var vel det jeg rakk å se før den stakk..

Noen som kjenner den? Motor? Specs?

Tusen takk! :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Rage

Jeg bor på lørenskog så jeg ser de omtrent daglig rundtom.. Tror ikke det er noe kvasse motorer, men jeg vet ingenting sikkert. Du får stoppe dem og spørre :)

seff skryter de på seg da =P les brk på ræva på bilen du, står nok ikke r32, og da er dem ikke verdt en krone:

http://www.brl.se - demobiler - GolfR32 =P

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Jeg bor på lørenskog så jeg ser de omtrent daglig rundtom.. Tror ikke det er noe kvasse motorer, men jeg vet ingenting sikkert. Du får stoppe dem og spørre :)

Så det er opprinnelig Lørenskogbiler? En kompis av meg mener at den holder til i Oslo, men jeg veit ikke.. Kanke huske å ha sett deg Rage i street'sa på Lørenskog..;) Hehe..

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Så det er opprinnelig Lørenskogbiler? En kompis av meg mener at den holder til i Oslo, men jeg veit ikke.. Kanke huske å ha sett deg Rage i street'sa på Lørenskog..;) Hehe..

Hehe, ikke? Jeg har bodd på Røykås, Rasta, og nå på Fjellhamar. Fikk lappen i Juni, kanskje derfor...

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte ute og kjører du da..?

Så faktisk den blå/lilla Golf'n på Strømmen ista. Sparka godt fra seg den ass...hørtes ut som en sprek VR6, men jeg veit ikke.. Driiitfin og heftig porr er den! :) Hehe..

Da veit du kanskje hvem Jeff (Polo) og Stian (A4) fra Lørenskog er da..? Kjenner dem ikke, men veit hvem det er...

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vondt ment, men jeg ANTAR vi snakker om mannen som har kjørt halve sommeren med deler som mangler osv?

Festet bakskjørtet - og front tror jeg - med patentbånd?

Noen mørke stålfelger tror jeg han har hatt en god stund og

lexus lykter bak?

Kjører FREM og TILBAKE forbi McD på Furuset/Lørenskog?

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EyeLid

Ikke vondt ment, men jeg ANTAR vi snakker om mannen som har kjørt halve sommeren med deler som mangler osv?

Festet bakskjørtet - og front tror jeg - med patentbånd?

Noen mørke stålfelger tror jeg han har hatt en god stund og

lexus lykter bak?

Kjører FREM og TILBAKE forbi McD på Furuset/Lørenskog?

Hehe.. Det er fortsatt uvisst, men kan hende du har rett! Men hvis det er han, så har han hvertfall fått gjennomført bilen skikkelig! :)

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider