integrale 16v Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 S:4stk oz superturismo felger i 4x100 ET37 8x17 Felgene må lakkeres da de er nedslipt(kjøpte dem sånn selv) men nå har jeg fått magnesiumsfelger og da trenger jeg dem ikke lengre.felgene skal bort så det er bare å begynne å by. mvh.Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 2000kr :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 byr deg 2200,- dimensjon på felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 det hadde du skrevet ja, er ikke helt oppmerksom:P men uansett, byr deg 2200.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 felgene blir pakket og gjort klare i morgen kveld så den som har høyest bud(og kan betale)får felgene. mvh.Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 im out :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 I`m in:) Perry, jeg kontakter deg om en stund angående spilleren du skulle selge meg,dersom du har den til salgs enda?? Pm meg du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Litt off topic, men jeg går utifra at du IKKE skal ha de magnesiumfelgene jeg la ut her for en stund siden? Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Hmmm...hva snakkes det om her nå?? well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 drturbo:sorry det lar seg ikke gjøre og få skifta boltsirkel hadde de vært 4 bolt så kunne de ha borra dem om men ikke siden det er 5 bolt.har fått ett sett fra sverige som har vært til en lancia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Siden du er en ekte "lancisti" går det greit. Men felgene ligger der når du oppgradere til en evo 3 Martini edition..... Kjør pent! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 hadde jeg hatt 5 bolt nå så hadde jeg nok kjøpt dem. takker. mvh.Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Hello! hva blir det til?? Kan jeg komme å kjøpe dem?? Tenkte jeg heller skulle komme til Gaupne å hente dem istedenfor at du sender dem, slipper frakta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 byr 2500,- Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 felgene er fortsatt til salgs siden den forrige kjøperen ikke gjør som lovt. TG60T du har pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg