tplassen Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 ikke gjør som lovt du liksom...hadde jeg kjent deg så skulle jeg ha satt inn pengene på forhånd...betaler ikke før jeg er der personlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 det var jo sakt at du skulle komme i helgen noe som du lovet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 du vet godt hvorfor jeg ikke kunne komme i helga, jeg måtte jo på feiring. 70års lag faktisk. er bare å beklage at jeg prioriterte et 70årslag isteden for felgene dine den helgen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
husnes pitstop Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 kjøpe dei eg har du bilde?? mailen min e autronic1@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Husnes:har prøvd å sende bilder til deg men får dem bare i retur. du har pm. mvh.Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 fortsatt til salgs? Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 har felgene ennå,venter på svar fra to andre,men det er bare å by på de.ta det på pm. mvh.Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg