awt Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by Moldvarp Er du så ofte nedover her? (Eller er det sånn at du skal sleppe og havna bak alle du kjører forbi i tunnellen?? *hehehe* ) :D Og kor ska skille for den bomringen bli? Ikkje med brua vel?? Forferdeligt tåpligt jaffal.. Siden eg alltid kjøre rundt når eg skal hjemover.. Får vere måte på kor mange bompasseringer, ferjer og dill og dall eg må gjennom.. .. hmm.. 90 i rennfast, 147 på ferja, og så 147 på ferja tilbake og 90 i rennfast'n igjen og så kommer nord-jæren bom'n i tillig til det igjen.. synst i grunn det er mer enn nok..! Må snart begynne og bruke skudnesferja igjen då :( Av og til. Skal bli en bom ved karmsundbroen, en ved brekkebakken, en hel drøss rundt Haugesund, og noen til mellom Tysvær og Haugesund. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg