Gå til innhold

Noen som har problemer med San Andreas?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må klare et visst antall missions i las venturas, så kan du kjøpe den "abandoned airfield". Før det er jo bare det hus ikonet greie med at det ikke er tilsalgs enda ellerno.

[edit]: Noen som la merke til på det asset mission'et til flyskolen når man skulle plante en bombe på det passasjerflyet og hoppe ut.. Faan da kom man jo mye høyere en de målerne jo

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Camryfellow

Du må klare et visst antall missions i las venturas, så kan du kjøpe den "abandoned airfield". Før det er jo bare det hus ikonet greie med at det ikke er tilsalgs enda ellerno.

[edit]: Noen som la merke til på det asset mission'et til flyskolen når man skulle plante en bombe på det passasjerflyet og hoppe ut.. Faan da kom man jo mye høyere en de målerne jo

Tok nettop det oppdraget, og ja fy faen så høyt man kom! jeg landet rett utenfor militærbasen :D

noen som veit om det går å fly det store passasjerflyet? og i så fall hvor det står.

-Krissa

Bil er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det store flyet i en hangar på en flyplass i Las Venturas..? Tror jeg. Husker ikke helt. Husker ikke helt når det kom heller.

Men for å få Hydra så må du gjøre oppdrag! Etter at du tar tilbake et hus for en sånn fyr så er det oppdrag der og så er det en sånn "Goverment" type der som sier at du skal stjele det på et av de der skipene. De der store. Har glemt navn. Og så blir du mest sannsynlig skutt ned av en gjeng med andre Hydraer. Men hvis du klarer det så bare lander du det på flyplassen og VIPS! du har Hydra! Hey!:D

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Suvdal

Faen, hvor lenge har du som har fullt på bike skills, og halv fullt på driving skills spilt!??????!!!

Mange prosent av spillet har du tatt!???

har kommet mye lenger nå:D fullt på sykkel, bil og motorsykkel:D

tar jevlig lang tid på bil, mener jeg har brukt ca 150 timer:D har køddet meg mye da og syklet og kjort mye motorsykkel også.

edit: Er en liten "bug" med sykkel. Ihverfall når du har full skill. Når du hopper med L1, så trykker du på sirkel (timing er viktig, litt etter du har trykket L1) mulig du må ha UZI for at det skal funke. Hopper sinnsykt høyt. Minst dobbelt så høyt som vanlig:D

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Four rings

Problemet mitt er at jeg faen meg ikke får tak i spillet. Utsolgt over hele byen. :mad:

:D Gå inn på Spiderman og snakk med Nicolay (søringen og daglig leder). Æ ba han og holde av en. Par dager etterpå ringte han og sa at han hadde en til mæ. ;)

Uuuuutrulig gjennomført og kult spill. Bruker vel år og daga på å utforske hele landskapet. Og no jævlig med bannskap da gitt. :rolleyes:

P.S. Hvorfor virker ikke denne smilien: :p ?????????

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rått spill.. Er så mange muligheter, jeg gikk inn i ei høy bygning, da skulle jeg hoppe i fallskjerm.. det var fett.. Er så mange muligheter..

Noen som har prøvd å komme seg over til andre byen/sida før de egentlig hadde lov? jeg svømte over, og etter litt fikk jeg 4 stjerner politi etter meg.

Crossern eier da, eller bil med hijackers og lystgass..

1996 BMW 520i

x 1992 VW Passat stv

x 1984 Opel Senator 3.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har Sitti å nispilt de siste 2 ukene jeg og. Kommet til Zeros RC shop i San Fierro. Jeg klarer ikke å skyte ned de modellflya med den gatlingen. Flere som sliter med det? De aller fleste mission fram til dette har gått bra.

Hvilket oppdrag er Fat Smoke i igjen? er det han som har rævpult OG Loc i fengselet? isåfall er det bare å henge på til han hopper av sykkelen.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det tok lengre tid en jeg ventet å komme til den tredje byen. Etter det har jeg bare tøyset i uker nå. Orker ikke starte på missions igjen haha. Bare sånne side greier.

Hvis du synes den er vanskelig, gled deg til de to neste missions'ene hans (som er de eneste). Neste skal du fly en liten rc baron og skyte no leveringer. Trenger teknikk for at du skal rekke det før bensin er slutt. Etter den så er ikke neste like jævlig. Du skal spille et sånn spill mot han fienden hans. Fly et helikopter og flytte unna tønner for rc bilen til zero, og bombe tankser som er i veien.

OG OG OG!!

When i come up in the place, u dont want me to come up with a gun in ya face.. ell no sånt

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska gå greit å ta de flyene da.. Bare skyt de på LAAAAAANGT hold.. Jeg klarte det iallefall rimelig kjapt da...

MEN, for din egen del, så håper jeg du ikke klarer det, så du får neste oppgave av han.. Hvor du skal fly modell fly rundt i byen og skyte ned 5 stk, av disse: 3 biler, 1 på sykkel og to stk som sitter på en crosser......

Trenger vel enkli ikke nevne at du har MINIMALT med drivstoff!!!!!!!!!!!!!!!

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Høres lovende ut dette her. Holder på å ta noen oppdrag på horehuset der. De var jo litt lettere. Skal se om jeg klarer flyene som bomber antennene i dag. Analog spaken på kontrolleren er så sinnsykt følsom.

Sinnsyk er bare fornavnet. Sliter no' hinnsides med denne jeg og.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rulleteksta nå. :D

Var fett...

Ikke noe ordentlig oppdrag igjen, mangler nesten alle hoppa, masse piecer, alle østersa, 99 hestesko,, noen bydeler, kjøpe 2 hus, vinne på et par stadium, få 100% på damene og noen kjøre championship. Har akkurat over 80% nå. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider