Gå til innhold

Noen som har problemer med San Andreas?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

tar meget lang tid å få opp drivingskills. etter x antall timer med spilling er jeg halvveis.

må bare få si at dette spillet er bare helt genialt. eneste grunn til at jeg angrer litt på at jeg kjøpte det er at jeg ikke får gjort noe annet enn å spille det helvetes spillet:D

løp og kjøp!!

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Masta_T

får ikke opp driving skills jeg... hvorfor ikke???

men ting du kan gjøre dra til politi huset og gå inn i dusjen og der finner du en dildo du kan bruke som slag våpen:D

Hva er det ikke du klarer Masta T? he he. dildo som slagvåpen? du har vel brukt en hel dag barer for å finne den Dildoen?!;)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Camryfellow

Noen som har sølv på alt eler gull på alt i flight schoolen ?

Mangler en så har jeg sølv på alt, men...

Noen som også vet å få tak i det svære passasjerflyet?

hvor finner du flyskolen? i las venturas antar jeg?

PS, lite tips til slutt. Ikke så veldig lurt å trene seg opp til fullt på muscle. Får dårlig drag på damene da, en som jeg ikke klarer å sjekke opp og bare spør om jeg har spist steorider til frokostlol

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rfPolo

hvor finner du flyskolen? i las venturas antar jeg?

PS, lite tips til slutt. Ikke så veldig lurt å trene seg opp til fullt på muscle. Får dårlig drag på damene da, en som jeg ikke klarer å sjekke opp og bare spør om jeg har spist steorider til frokostlol

samma det vel..man får jo fast dame etter en stund da.

som man må ta med ut å spise, danse etc....plutselig kom jeg på hvor deilig det er å være singel...haha....for hu maser mye på spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke å ha fast dame hvis du skal spille 100% på spillet. Men det er det ikke mange som gjør. Men hvis man trener mye så slår man jo hardere!

Flyplassen ligger rett til venstre for Las Venturas for den som lurte.

Og for den som lurte på hvordan han skulle klare det Sweet oppdraget(som han helt sikkert har klart nå)så foreslår jeg at man setter en bil på tvers av der folkene står og stå på knær bak panseret og skyte de. Funker hver gang!

Noen som har prøvd Hydra(Harrier) flyet og jetpacken? Tar helt av! Iallefall flyet!

:D

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider