Gå til innhold

Noen som har problemer med San Andreas?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jahny

Sinnsyk er bare fornavnet. Sliter no' hinnsides med denne jeg og.

Som sagt, vent til neste oppdrag hos han Zero duden... ;)

Men ett tips til det oppdraget du skal skyte ned de små flyene som virkelig funker: TA det på DAGEN!!! Da ser du de faens flyene litt lengre unna, og du kan plukke de på lang avstand... Funka iallefall fint for meg da...

Fint om vi får en tilbakemelding på neste oppdrag oxo....? ;) :D

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Suvdal

Som sagt, vent til neste oppdrag hos han Zero duden... ;)

Men ett tips til det oppdraget du skal skyte ned de små flyene som virkelig funker: TA det på DAGEN!!! Da ser du de faens flyene litt lengre unna, og du kan plukke de på lang avstand... Funka iallefall fint for meg da...

Fint om vi får en tilbakemelding på neste oppdrag oxo....? ;) :D

Tok småflyene på dagen, det funka bra, i tillegg til litt mere aktiv bruk av radaren, så klarte jeg plutselig dette oppdraget ganske lett.

Holder på med å fly modellfly og skyte varebilene og syklene, den var litt værre, går ikke tom for fuel, men blir skutt hele tiden, noe som funker for meg er å lande ved siden av varebilene og syklene og skyte de mensjeg står stille med flyet, men den 4 skyter meg hele tiden.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Tok småflyene på dagen, det funka bra, i tillegg til litt mere aktiv bruk av radaren, så klarte jeg plutselig dette oppdraget ganske lett.

Holder på med å fly modellfly og skyte varebilene og syklene, den var litt værre, går ikke tom for fuel, men blir skutt hele tiden, noe som funker for meg er å lande ved siden av varebilene og syklene og skyte de mensjeg står stille med flyet, men den 4 skyter meg hele tiden.

Jeg rakk det ikke om jeg måtte lande, går tom på vei tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Da gjør du det iallefall slik jeg gjorde det... De to småjævlene på crosser skyter deg ned omtrent 9 av 10 ganger, om du ikke flyr HØYT over de og skyter de ned..... Når jeg endelig gjorde det, klarte jeg det ganske fort. Er ett vanskelig mission mht fuelen, så en må vera litt sparsom, FLY heller flyet lissom, istedenfor å holde gassen inne hele tida. Går like fort (sakte) uansett..

Lykke til :)

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Suvdal

Da gjør du det iallefall slik jeg gjorde det... De to småjævlene på crosser skyter deg ned omtrent 9 av 10 ganger, om du ikke flyr HØYT over de og skyter de ned..... Når jeg endelig gjorde det, klarte jeg det ganske fort. Er ett vanskelig mission mht fuelen, så en må vera litt sparsom, FLY heller flyet lissom, istedenfor å holde gassen inne hele tida. Går like fort (sakte) uansett..

Lykke til :)

Landa forann alle bilene og syklene og skjøt de ganske fort, så bare landa jeg på taket til slutt med kjempemasse fuel igjen, sikkelig rart, begynte med de lengst unna først, tror ikke det har så mye å si da.

Det neste oppdraget hos Z var litt tøft.

Spilt mye i dag gitt. kommet til Las Venturas, akkurat henta noen engelske folk som sov på en topp. mye tøffe oppdrag i San Andreas, vanskelig å skru av noen ganger. hehe.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... men... var det helt meningsløst å drive å ta over hoods i den første delen av spillet eller? Var det bare for pengene liksom?... Har jo ikke noe hood etter broren ble fengslet... Å han fyren som røyker hele tiden driver å lurer rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider