Gå til innhold

Bytte? Mine 18 tommere mot dine 17 tommere

Ranger emnet

JuIius

Anbefalte innlegg

Settet er til BMW E36 m-fl. 5-120 husker ikke ET

Jeg kjøpte ett sett med 18 tommere i mai og satt dem på bilen 22.mai. Jeg har kjørt med dem til i dag (ca 5000km) men nå er vinterdekkene på plass og neste sesong trenger jeg 17 tommere.

Felg Dotz Le Mans

Dekk BF Goodrich Profiler G (Hastighetsindex mer enn nok) 225/xx-18

Stand: De ordinære kantsårene etter treff på fortauskant men det er ingenting i veien med felgene/spilene og ingen kast i dekkene. Det ene dekket er punktert av en mutter, blir fikset denne uken.

Nypris på dette settet var 15999 nok.

Fortrinnsvis kan bytte gjøres i Bergen fordi jeg orker ikke stresse med forsendelse.

dotz_le_mans.sized.jpg

bmw323sommer1.jpg

bmwkundekk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke bare bli kvitt de da?

Skillz2k skal ha sommerfelger til 3ern sin.

Han er ikke så glad i multispokes som meg, men om du sender han en pm med tilbud, så kan dere sikkert få en deal, og du ende opp med 17s

( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line

(x) 06´ Bmw 325iA touring

(x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line

(x) 98´Audi A3 1.8T ambition

(x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by diskey

Jeg har 4 pene 17" bmw 7-eiket design felger jeg kunne byttet, sitter greie 225/45/17 sommerdekk på dem.

Forstår ikke hvordan jeg legger ut bilder på dette forumet, hvis noen kan forklare har jeg bilde av dem.

Hvor bor du?

For bilde så må det ligge på en hjemmeside og bruke bildens adresse ved å klikke på IMG-knappen

Event. se om du finner dem på denne siden: http://zoouz.free.fr/wheels.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider