bmw cruiser Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Hei! Noen her som har bilder av forskjellige bauer cab'er?? Trur ikke jeg har sett en med taket nede, og lurer igrunn på åssen det ser ut, da jeg vurderer å kjøpe en..?! Takker for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 venn av meg har en e30 bauer cab... ser ikke ut... men kan ta bilde av den... ser for dumt ut med den løsninga på taket osv Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 laga en tråd om samme type bil for en stund siden.. må si.. bilen er stygg som uvær.. er et par bilder inne på tråden her! Bilforumet - Bauer bimmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Smaken er som baken.... Jeg synes de er litt tøff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Uffameg! Ikke rart jeg aldri har sett en slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Har sett et par E36 Baur cab'er i Tyskland. Synes det er kult at de finnes jeg! Ideen er jo ikke saa dum. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Hmm, har nå kjøpt meg en Bmw 320i bauer cab da.. E30 seff!! :D Syns den er tøff jeg, er ikke store forskjellen med taket på. Å de er jo penest sånn, ække tvil om det! Men om man bare tar av den forreste delen av cab'en så ser det faktisk bra ut..!:;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Makrellboks! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by bmw cruiser Hmm, har nå kjøpt meg en Bmw 320i bauer cab da.. E30 seff!! :D Syns den er tøff jeg, er ikke store forskjellen med taket på. Å de er jo penest sånn, ække tvil om det! Men om man bare tar av den forreste delen av cab'en så ser det faktisk bra ut..!:;) Bilder????????? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by westside Makrellboks! :D Den var bra! :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by BMW324TDa Bilder????????? Hmm, jeg skulle gjerne lagt ut noen bilder, hvis noen kunne vise meg hvordan?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Var en stund jeg hadde lyst på e36 i sånn Bauer Cab. Men nå hadde jeg glemt at det fantes :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 E30: E36: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg