Gå til innhold

Gewinde / Justerbart senkesett

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Hej.

En kammerat skal ha seg Golf 2 nå, og har store planer.

Den skal selvsagt senkes, og ettersom han bor et sted der det er mye snø om vinteren + en bratt bakke er det kjekt med justerbart.

Derfor er han interessert i Gewinde som senker 80mm ++.

Minst 80mm med andre ord.

KW sine er jo ganske dyre. Får man tak i noen som senker minst 80mm for en billigere penge noensteder?

På forhånd takk!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speedwell: Ja, det er jeg klar over. Ikke si det til meg. ;)

invitro: Takker. Skal sjekke det ut!

Pater: 80mm er brukbart det. Om det holder i MASSEVIS spørs jo det. Men det gjør nok det ja. Han satser på 9x16" felger så 80mm passer nok fint. Men den må heises om vinteren.

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

9x16" og 80mm vil jeg si er omtrent umulig.

det har sonick på sin g60 synchro..... tror det subber..... bare spør han ;)

han må IALLEFALL ha 215/35 dekk..... kid-a hadde jo 9x16 med 80mm senk på sin Polo.... utgangs punktet for så mye senk var jo ganske umuligt på den også ;) ALT går.....

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axi0n har også 9x16" med 80mm tror jeg.

Han prøvde jo tilogmed 18" på sin. Fikk ikke svingt da, men pytt.

Men greia er jo om han har justerbart kan du senke max også heise til det er passelig. Istedenfor å gå trinnvis.

Skal gjøre litt kraftige modifikasjoner av hjulbuene også.

Speedwell: Hvor mye har du senka din?

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60mm ca, jeg har skrudd den opp for å kunne kjøre på bane uten å rive av skjermer. Funket greit det, selv på ei så dårlig bane som Lånke.

Dersom Raceland virkelig senker 100mm som de påstår, er den senket 75mm, men sammenlignet med 40mm settet jeg hadde før er den ikke så veldig mye lavere.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW2

jeg har 80mm senking på min og 9x16, men hjulbuene mine er ganske modda da! :D

mye jobb med å skru opp og ned et jesterbart senkesett? aldri vært borti noe slikt..... om man justerer fra 40 --> 90mm, åssen blir det da med forstillingen om den er justert etter 40mm.... skulle den da også ha blitt justert til 90mm senk? eller er dette noe man slipper?

kan jo være veldig praktisk med jesterbart senkesett, om det ikke er for mye jobb med å justere da... i forholde til sommer/vinter o.l.

Hva gjør dere med hjulbuene da? bruker vinkelsliper? hehe..... blir jo rust med en gang omtrent da... eller bruker dere en sånn valse ting?.... eller kanskje en hammer :D hehe.....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider