Gå til innhold

Gewinde / Justerbart senkesett

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Originally posted by SpeedWell

Skrur man for mye så kommer hjulgeometrien utenfor toleransene.

på en lettere forklart måte? hehe.... ikke justere mye "avik", fra der som forstillinge er justert etter?

hvor skrur man på dempern hen da? hehe, skiftnøkkel eller noe, hehe.... finnes også så man kan justere stivheten? hvis det er gjengejustering, blir det helt likt på beggesider da?, eller må man måle seg fram med en tomstokk :D

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr K&W senkesett versjon 2 ( høyde og hardthet justerbart - rustfritt )

Er senket ca 80 vil jeg tippe. Og dette tar i over alt med 9x 16" .

Kan ikke sammenlignes bak da jeg har syncro.

Fremme er skjermene sterkt modefisert.

Går ann til normal kjøring men med en gang det blir litt humpete eller du trør på ,så tar det i. Og det er jo ikke kjekt.

Så straks jeg mottar de nye muttrene ( faenskapen står helt fast å må kappes bort ) så skal den nok en del opp. Ivertfall for vinteren.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

mye jobb med å skru opp og ned et jesterbart senkesett? aldri vært borti noe slikt..... o.l.

Hva gjør dere med hjulbuene da? bruker vinkelsliper? hehe..... blir jo rust med en gang omtrent da... eller bruker dere en sånn valse ting?.... eller kanskje en hammer :D hehe.....

Har ikke justerbartsenkesett jeg, har 80mm senking ville bare si at det går, med litt modding av skjermbuene da.

Jeg valsa skjermkanten inn ved hjelp av en hammer før jeg lakkerte, det gikk bra så lenge golfen rulla på smale 15". Men når jeg kjøpte meg 9x16 i sommer måtte jeg fram med vinkelsliper'n ja. Har klint inn skjermkantene der jeg har kutte med silikon og tecktyl. Men jeg bruker ikke bilen om vinteren da.

:cool:

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW2

Har ikke justerbartsenkesett jeg, har 80mm senking ville bare si at det går, med litt modding av skjermbuene da.

Jeg valsa skjermkanten inn ved hjelp av en hammer før jeg lakkerte, det gikk bra så lenge golfen rulla på smale 15". Men når jeg kjøpte meg 9x16 i sommer måtte jeg fram med vinkelsliper'n ja. Har klint inn skjermkantene der jeg har kutte med silikon og tecktyl. Men jeg bruker ikke bilen om vinteren da.

:cool:

mye stykt arbeid anngående skjermbuer.....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider