Gå til innhold

Har problemer med min 3 er!!!

Ranger emnet

mtharaldVW

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har akkurat kjøpt meg en 92 vr6.

Jeg har to problemer som jeg håper at noen andre har erfaring med. Det første gjelder sentrallåsen, den funker ikke helt som den skal. Sitter jeg inne i bilen og trykker ned låsen funker det helt fint, alltid! men problemet starter når jeg skal låse bilen fra ut siden (hvilket er det mest hensikts messige ). da klarer jeg ikke vri rundt nøkkelen!, problemet ligger ikke i låsesylinderen, det har jeg testet. sv og til virker det som det skal, men ofte funker det svært dårlig og får ikke vrid rundt nøkkelen! mens jeg prøver å vri rundt nøkkelen starter plutselig el vinduene å gå ned, helt sykt..hehe! Håper det er noen som har gode forslag på mysteriet!

Det andre problemet er ABSen. bilen skal ha abs. her om dagen tenkte jeg at jeg skulle teste absen. trykte inn bremsen, men bilen skle bare! Jeg har ikke noe varsel lys fra absen. Er det noen som hsr peiling! er det noen form for overstyring, bryter? er det noe sikring på ABSen? eller hva kan være galt?

Håper at noen gidder gi meg gode råd, og dele sine erfaringer!?

på forhånd takk!

mvh

Mads Tharaldsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du kanskje forstod av Speedwell sin post så er dette forumet for Mk2 :)

Men uansett, når det gjelder ABS`n så skal du finne et varsellys, om du har ABS. Om du har ABS og den ikke virker, så lyser det i ABS lyset. (Les: "Knuse ABS sensor med spett i desperat forsøk på å bende ned bærebrua for å få i kingbolten på passaten til mamma.no ?".

Om det lyser i lyset så funker ikke ABS`n på noen av hjulene, det er hvertfall min erfaring..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider