Toyparts Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Halloen Jeg har hatt innbrudd i en kundebil i helgen, bilen er en svart supra mk3, har ikke helt oversikten på hva som er stjålet enda, men MYE er ødelagt, 10000,- i dusør til den som finner ut hvem dette er, vedkommende skal få slite big time, send meg pm med navn om hvem det er, saken ligger hos politiet, da dette er politioverbetjent i bg. vest sin bil, tips mottas med takk. P.S bilen sto utenfor verkstedet i arna industrihus. T.L.F 98286714 MVH Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Skal se om eg finner det ut, kanskje er eg heldig å finner de :) Hører fra meg.. PS: Hvilken fabrikk? Den nede eller den største oppe... Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Den nede ved vaskeriet MVH Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Jeg bor som tidligere nevnt 50 meter i luftlinje fra lokalet. Når skjedde dette? Skal tenke etter om jeg så noe mistenkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by JuIius Jeg bor som tidligere nevnt 50 meter i luftlinje fra lokalet. Når skjedde dette? Skal tenke etter om jeg så noe mistenkelig. Er faktisk ikke sikker, i løpet av helgen en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Jeg ville gjerne kontaktet Prixen. Jeg ser de har begynt med uniformerte vakter, dette skyldtes nok en eller flere personer i lokalmiljøet. Det er en plass å starte med å få noen navn og gjerne spørre de litt. Jeg er nyinnflyttet så jeg kan ikke forestille meg hvem det er på ansikt, men alle tettsted har sine utskudd. Det må i tillegg være en som er over normalen bilinteressert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg