Gå til innhold

Toppen av styling?

Ranger emnet

Efini

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi får ta kløtsj skiftet når du å Jan har langhælg og verkstedet på Aura er ledig...Jeg har lyst til å være med å sjå på affal..Kansje jeg lærer noen ninjatrix :D

Håper det blir før vi skal til Våler da...Har allerede skaffet meg passasjer og greier :)

Så er det litt kjipt at Mitshubitzin' na mor drar bedre enn min akkurat no ja... *grine*:( :( :(

Jeg får finne på no anna betalingsmåte da om du ikke tar cash :op *knise* Kansje Jan låne bort na hær : :ass

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

"Originally posted by Ratata

Hva med denna vingen da, Honda-folk???"

HA HA HA!!! Faktisk bedre enn den reklamefilmen der den crv`n pissa på en hund!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...
Den e billig nok te at du e ut å råne me bilen full av eks kjærester og anna fjortizzz hælvett:mad: :mad: :mad:

LOL. Ja jeg ser også at det er en gammel tråd men mått le litt her:respect

Aner jeg litt misunnelse ute og går eller tihi:thumb

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider