Gå til innhold

Ekte Japansk touge? JA TAKK!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by ehrnst

jeg vil ha spillet:cool: !!!! noen som har det eller?

Det eneste initial d spillet som har kommet ut offisiellt er veldig dårlig

Og jeg fraråder og skaffe deg..

Skaff heller Touge R til xbox.. der kan du bedrive ordentlig racing :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Viking067

Går fint å kjøre forbi i svingene der ja.Tyskern fikk sikkert bratwursten i halsen når jeg dundra forbi :-)

da tenkte han helt sikkert: "damn gripdrivers!"

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Initial D spillet er faktisk kommet ut i 3. version, og er ganske ok å kjøre. Jeg prøvde det i england i sommer, og syns det var ganske kult. Alle de Bilene og løypene er med, Til og med Itsuki's AE85!!!

Mt.Akina heter forresten Mt. Haruna i virkeligheten. Alle de andre stedsnavnene stemmer.

Den ekte rekordholderen på Downhill'n i Usui er forresten Keiichi Tsuciya (Drift King) som er derfra....

Jeg fant en Torrent på ID version 3 til playstation for en stund siden. Poster den her når jeg finner den igjen!

Jeg anbefaler ihvertfall å skaffe seg Version3.

For de som liker ID anbefaler jeg å kjøpe mangaen (tegneserien) Den er egentlig en del bedre en filmene (storymessig) 17 bøker er nå oversatt til engelsk, og de selges over disk i en del butikker i norge.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

ok breit er feil å si :P

dvs de underrstyrer som faen .. Impreza WRX og Evo understyrer mye i svinger (dvs myyyyyye mindre enn enkelte tyskere .. hint audi...)

Originalt ja....... :D

(Min, original, understyrte mindre enn en S6..hint audi...)

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider