Pudding Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by ehrnst jeg vil ha spillet:cool: !!!! noen som har det eller? Det eneste initial d spillet som har kommet ut offisiellt er veldig dårlig Og jeg fraråder og skaffe deg.. Skaff heller Touge R til xbox.. der kan du bedrive ordentlig racing :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Dæven, de veiene der ba jo om å bli straffa med en Impreza :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Det er jo faktisk ikke så heite langt fra enkelte norske veier, sett bort i fra asfaltkvaliteten og venstrekjøringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 selges billigere her: http://www.cduniverse.com/sresult.asp?HT_Search_Info=initial+d&HT_Search=TITLE&cart=212438494&style=movie&altsearch=yes Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Den beste Touge er i norge :P Nemlig gode gamle Trollstigen! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Kebab gud Den beste Touge er i norge :P Nemlig gode gamle Trollstigen! Hvordan er det å ligge bredt rundt tyske bobiler der..? :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Pudding Hvordan er det å ligge bredt rundt tyske bobiler der..? :D Går fint å kjøre forbi i svingene der ja.Tyskern fikk sikkert bratwursten i halsen når jeg dundra forbi :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Viking067 Går fint å kjøre forbi i svingene der ja.Tyskern fikk sikkert bratwursten i halsen når jeg dundra forbi :-) da tenkte han helt sikkert: "damn gripdrivers!" Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Initial D spillet er faktisk kommet ut i 3. version, og er ganske ok å kjøre. Jeg prøvde det i england i sommer, og syns det var ganske kult. Alle de Bilene og løypene er med, Til og med Itsuki's AE85!!! Mt.Akina heter forresten Mt. Haruna i virkeligheten. Alle de andre stedsnavnene stemmer. Den ekte rekordholderen på Downhill'n i Usui er forresten Keiichi Tsuciya (Drift King) som er derfra.... Jeg fant en Torrent på ID version 3 til playstation for en stund siden. Poster den her når jeg finner den igjen! Jeg anbefaler ihvertfall å skaffe seg Version3. For de som liker ID anbefaler jeg å kjøpe mangaen (tegneserien) Den er egentlig en del bedre en filmene (storymessig) 17 bøker er nå oversatt til engelsk, og de selges over disk i en del butikker i norge. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by Pudding da tenkte han helt sikkert: "damn gripdrivers!" en skyline har kansje veifeste i en sånn sving .. men ikke en Impreza .. de ligger jo breiere enn ræva til moskva marit! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Er jo det som er meninga da:D Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 ok breit er feil å si :P dvs de underrstyrer som faen .. Impreza WRX og Evo understyrer mye i svinger (dvs myyyyyye mindre enn enkelte tyskere .. hint audi...) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 så feil kan du ta.. med whiteline krengstag samt stagforinge og antilift kit som tilsammen koster 5000 kr understyrer ikke en impreza for fem øre lenger.. still staget på det strammeste og den overstyrer myyye mer enn ønskelig :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by Kebab gud ok breit er feil å si :P dvs de underrstyrer som faen .. Impreza WRX og Evo understyrer mye i svinger (dvs myyyyyye mindre enn enkelte tyskere .. hint audi...) Originalt ja....... :D (Min, original, understyrte mindre enn en S6..hint audi...) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by Viking067 Originalt ja....... :D (Min, original, understyrte mindre enn en S6..hint audi...) Den gikk også syndens bra. Mere moro/skrekk har jeg aldri opplevd i et passasjersete... thumpsup Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg