Dragon_no Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 okay for å ta d sånn da! vil ha vekk lister, vil vite om d bare er lim eller om den er klipset på som jeg har sett på lister på civic for eksempel! hvis d bare er lim, hviordan får du den lettest av!? så til en annen ting, hvordan får jeg vekk vw merket bak? og polomerket, vil ah den clean sjønner du! huff gleder meg til senken komemr, har bestillt 30/60 justerbart foran bak fra powertech, noen som har gode/dårlige erfaringer med dette senket? hardt eller mykt? skal senke 60 foran hadde jeg tenkt og mindre bak, mye pågrunn av at bakfangeren min (rs4) er lavere enn frontfangeren(rs4), pluss at må få litt høyde til sideskjørtene, den bla ganske mye lavere enn ejg ahdde trodd med de syns jeg(m3). så til det viktige, hvor store felger og dekk anbefaler dere "poloveteraner" med evt 60/ 40 senk? vi snakkes!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 bare lim, riv av og bruk lynol til å fjerne lim. Samme ide med polo merket bak. Bruk hårføner til å varme opp hvis det sitter for godt fast. VW merket er også limt men det er grop som må sparkles igjen. anbefaler 8x14 felger for å komme ned mot bakken Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 okay takk for d! skal prøve d, og eg får se ang felgene når eg har fått d på, man takk for rådene. -mvh adrian fredriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 jaja! fant fort ut at listene faktisk VAR klipset og limt på! :D e du nødt til å sparkle dørene for å få vekk hullene, eller e d noe billigere alternativ? satt å funderte om eg skulle bare lakke listene istedet for, men får se ka d blir til, polo merket gikk fint vekk det med litt lynol, prøvde ikkje på vw merket enda, men sitter faktisk å vurderer om eg bare enkelt skal ha d der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 faen har du 6n2? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 jess har det vettu! ;) men eg bare trykte den inntil igjen, so no harm done :P virker no som de holder! irreterende at de ikkje kan BARE lime de på! heh menmen sånn kan d gå! skal lakke to av dørene snart og bagasjelokket så tar vel kansje de to andre og då! en jævel som har vært ute med kniv elelr nøkkel langs siden på bilen og på bakluken! jaja finenr eg ut kem d e så...... :mad: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polojenta Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 lurer på hva forskjellen på polo 6n2 og polo 6n er.. :) en kompis av meg skal lakke sidelistene mine, har hørt her at det ikek kommer til å se like bra ut, men men.. så en polo som listene var lakka på, og det så faktisk ganske cleant ut! :) Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 6n og 6n2 er samme prinsippet som golf 2 og golf 3. 6n kom først så 6n2. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polojenta Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 okei, så det er sånn det er:) Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 eneste vesentlige forskjellen er at lyktene er annerledes, panseret har også en utdypning for vw merket.. og front fangeren(orginale) syns jeg er tøffere enn på en org 6n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 6N2 har både limte å klips på listene..... Det nytter ikke å forsøke å sparkle disse hullene igjen.... Sveising er det eneste alternativet Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 okay! då vet eg d! tror eg lakker de heller eg, ser ikkej så bra ut med svarte lister på en sølv polo liksom =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 6n2 Front på bildet mitt.. Polo merket bak er mer "3D" på 6n2 Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 noe sånt ser det ut om du bare peller av VW merket bak.. uten å gjøre noe annet enn å fjerne limet :( Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 oki! eg har rs4 front og bakfanger så m3 sideskjørt, ser bedre ut d! men hadde ikkej blitt d samme uten panserforlenger, den avgjorde ALT!! og så IKKJE bra ut uten vw merket bak helelr forresten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg