Gå til innhold

diverse småting!

Ranger emnet

Dragon_no

Anbefalte innlegg

okay for å ta d sånn da! vil ha vekk lister, vil vite om d bare er lim eller om den er klipset på som jeg har sett på lister på civic for eksempel! hvis d bare er lim, hviordan får du den lettest av!?

så til en annen ting, hvordan får jeg vekk vw merket bak? og polomerket, vil ah den clean sjønner du!

huff gleder meg til senken komemr, har bestillt 30/60 justerbart foran bak fra powertech, noen som har gode/dårlige erfaringer med dette senket? hardt eller mykt?

skal senke 60 foran hadde jeg tenkt og mindre bak, mye pågrunn av at bakfangeren min (rs4) er lavere enn frontfangeren(rs4), pluss at må få litt høyde til sideskjørtene, den bla ganske mye lavere enn ejg ahdde trodd med de syns jeg(m3).

så til det viktige, hvor store felger og dekk anbefaler dere "poloveteraner" med evt 60/ 40 senk?

vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare lim, riv av og bruk lynol til å fjerne lim.

Samme ide med polo merket bak. Bruk hårføner til å varme opp hvis det sitter for godt fast.

VW merket er også limt men det er grop som må sparkles igjen.

anbefaler 8x14 felger for å komme ned mot bakken

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja! fant fort ut at listene faktisk VAR klipset og limt på! :D e du nødt til å sparkle dørene for å få vekk hullene, eller e d noe billigere alternativ? satt å funderte om eg skulle bare lakke listene istedet for, men får se ka d blir til, polo merket gikk fint vekk det med litt lynol, prøvde ikkje på vw merket enda, men sitter faktisk å vurderer om eg bare enkelt skal ha d der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess har det vettu! ;) men eg bare trykte den inntil igjen, so no harm done :P virker no som de holder!

irreterende at de ikkje kan BARE lime de på! heh menmen sånn kan d gå! skal lakke to av dørene snart og bagasjelokket så tar vel kansje de to andre og då! en jævel som har vært ute med kniv elelr nøkkel langs siden på bilen og på bakluken! jaja finenr eg ut kem d e så...... :mad:

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...