Gå til innhold

Sofa til G-30

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg trenger sårt en sofa med 4 plasser som passer en Chevy beauville G-30. Er dette mulig å få tak i eller er det bare ønsketenkning?!

Driver med et russebilprosjekt og trenger 9 seter i van'en. har to sofaer med plass til 3 i hver, men jeg skulle gjerne hatt 7 seter i én sittegruppe bakerst i bilen.

Er det noen som har en til over og har lyst til å selge den?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TazDevil

Jeg trenger sårt en sofa med 4 plasser som passer en Chevy beauville G-30. Er dette mulig å få tak i eller er det bare ønsketenkning?!

Driver med et russebilprosjekt og trenger 9 seter i van'en. har to sofaer med plass til 3 i hver, men jeg skulle gjerne hatt 7 seter i én sittegruppe bakerst i bilen.

Er det noen som har en til over og har lyst til å selge den?!

Kan også sjekke Phoenix cars i vestfold, ligger mellom Horten og tønsberg .... ligger noe greier i sande i vestfold også, aner ikke hva den heter, vet bare den ligger like ved den gamle truckstoppen innenfor nye motorveien. På phoenix vet de sikkert hvem og hvor det er ...... Nevnte også "jump seat" et annet sted du hadde samme spørsmål oppe

http://www.phoenixuscars.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får sofaer med 4 seter i bredden... har sett det i et par econoline'er og lignende. Trenger å få tak i en fordi jeg skal regge 9 seter og har ikke lyst til å ha en enslig stol midt i bilen...

Skal bli russebil for 9 pers og det er vel litt kjipt å sitte alene når de andre sitter og ser på film eller gjør noe annet moro....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 1 month later...