TazDevil Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Jeg trenger sårt en sofa med 4 plasser som passer en Chevy beauville G-30. Er dette mulig å få tak i eller er det bare ønsketenkning?! Driver med et russebilprosjekt og trenger 9 seter i van'en. har to sofaer med plass til 3 i hver, men jeg skulle gjerne hatt 7 seter i én sittegruppe bakerst i bilen. Er det noen som har en til over og har lyst til å selge den?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 det er en eller annen høgger/forhandler i østfold tror jeg. husker faen ikke hva stedet heter. jeg ringte dit i forbinnelse med min g20. skal sjekke etter skolen hva det heter. tror han hadde noe sånt på lager Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TazDevil Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 takk takk Sier du ifra om han har en på lager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 yup. tror jeg skal ringe til han i dag. trenger vinterdekk til min. legger ut en post senere i dag Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BAÅ Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by TazDevil Jeg trenger sårt en sofa med 4 plasser som passer en Chevy beauville G-30. Er dette mulig å få tak i eller er det bare ønsketenkning?! Driver med et russebilprosjekt og trenger 9 seter i van'en. har to sofaer med plass til 3 i hver, men jeg skulle gjerne hatt 7 seter i én sittegruppe bakerst i bilen. Er det noen som har en til over og har lyst til å selge den?! Kan også sjekke Phoenix cars i vestfold, ligger mellom Horten og tønsberg .... ligger noe greier i sande i vestfold også, aner ikke hva den heter, vet bare den ligger like ved den gamle truckstoppen innenfor nye motorveien. På phoenix vet de sikkert hvem og hvor det er ...... Nevnte også "jump seat" et annet sted du hadde samme spørsmål oppe http://www.phoenixuscars.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 4 seter??? Har en van her som skal hugges, men den har vel bare en slik 3? seter som kan legges ned å bli seng,....men selfølgelig kan vel 4 små damerumper få plass i en slik sofa???:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 hehe.lol. jeg har en slik en 3seter i min som kan legges ned. tror ikke man får den regga som 4 vel??? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 skulle ikke du selge en trans am?? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TazDevil Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Man får sofaer med 4 seter i bredden... har sett det i et par econoline'er og lignende. Trenger å få tak i en fordi jeg skal regge 9 seter og har ikke lyst til å ha en enslig stol midt i bilen... Skal bli russebil for 9 pers og det er vel litt kjipt å sitte alene når de andre sitter og ser på film eller gjør noe annet moro....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 bare en helt tåpelig flyktig tanke fra meg igjen: hva med å prøve å trøkke en 3-seter foran? blir kanskje et helvete mht godkjenninga da men... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by 1987transam/69z-28 det er en eller annen høgger/forhandler i østfold tror jeg. husker faen ikke hva stedet heter. jeg ringte dit i forbinnelse med min g20. skal sjekke etter skolen hva det heter. tror han hadde noe sånt på lager Vet du hva denne forhandleren heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 sorry... husker ikke... skal spørre han som fortalte meg det etterpå jeg. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Fikk du sjekka det opp? Jeg trenger sårt en sofa til en van. Eller to stk kapteinstoler. Det var ikke Aarnes du tenkte på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg