Cooolman Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Jeg har planer om å senke Golfen min, 3`er fra 97.. Komplett senkesett 60/40 og 17" felger (205/40/17) og lurer på om noen veit om bilen blir lav nok???? Noen som har bilde av bilen sin der det er gjort samme som jeg har planer om å gjøre?? Hadde vært ålreit og sett hvordan det blir seende ut! :) På forhånd tusen takk! MVH Henrik Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 det vil nok subbe forran uten modding. Om det blir lavt nok? njæææ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 skiftet til 60/40 nå i helgen og har 205-40 17. ble lavt ja. farlig lavt. subber litt forran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooolman Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 okey, da går jeg for et 60/40 senkesett.. så får jeg heller valse litt om det begynner å subbe noe grusomt :) Hvilket merke var det 60/40 settet ditt forresten? Henrik Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Jeg har 205-40-17, ikke noe senking, gti 8v, og det subber BAK av og til. Tror nok du må regne med noe valsing. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by Ideal Jeg har 205-40-17, ikke noe senking, gti 8v, og det subber BAK av og til. Tror nok du må regne med noe valsing. tar jeg ikke helt fulstendig feil så er din orginalt senket. har gti 8v jeg også. den hadde 40/40 røde fjerer merket med vw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Mulig du har rett, jeg synes likevel bilen er noe høy ;) Skal få gjort noe valsing til våren, orker ikke nå, for det er jo vinterdekksesong snart uansett. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg