Gå til innhold

ps2 spill - GETAWAY

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

Helt overlegent. :D

Halvparten bil og halvparten skyte oppdrag, fri kjøring modus når du har "runda" det....

Brabus A-klasse og S-klasse, Skyline, styla Honda Civic og mange lexuzer.... ;)

Du mågå opp i annen etasje, 12 oppdraget så finner du han...

Er på oppdrag 17 av 24.

Er mer riktig kjøreopplevelse enn Vice City...

En blanding av de 2 ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klarte brettet litt senere på kvelden.

Syns det er litt kronglette å styre denna gubben omkring, og skytingen har jeg ikke skjønt helt.

R1 har auto-aim ikke sant?

R2 kan du skyte på det du vil?

Men når man har blitt skutt noen ganger og begynner å sjangle rundt, da virker ikke auto aim mer? Er dette tilfellet eller er det noe jeg gjør feil.

Så langt syns jeg fortsatt GTA er litt bedre, men Getaway virker mer 'seriøst'. GTA har noe tegneserie aktig over seg, ihvertfall når man sammenligner med Getaway. Men å ta gisler på gata, faen å kult :)

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eibach

Syns det er litt kronglette å styre denna gubben omkring, og skytingen har jeg ikke skjønt helt.

R1 har auto-aim ikke sant?

R2 kan du skyte på det du vil?

Men når man har blitt skutt noen ganger og begynner å sjangle rundt, da virker ikke auto aim mer? Er dette tilfellet eller er det noe jeg gjør feil.

R1 er auto aim ja. Går og trykker på denne konstant nesten jeg. :D

R2 er fri sikte ja.. dette bruker jeg nesten aldri..

R2 bruker du også når du skal skyte samtidig som du har gisler.

Auto Aim virker samme hvor dårlig helse du har.. men stopp opp og hvil med en gang helsa er litt dårlig.

Jeg er på oppdrag 13 nå.. ferdig med Mark Hammond og spiller nå som D.C Carter (eller noe) RÅTT SPILL syns jeg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by audisport-a4

når du må hvile, stå ved en vegg, så legger han arma på veggen ei lita stund, så har han fult med liv igjen!!! det funker vaffal til meg!!! :)

Jepp! Med litt hvile blir man frisk som en fisk igjen!

Gjennomførte spillet her om dagen!

Må si det var et veldig bra spill! :D

Gleder meg til en eventuelt oppfølger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eibach

Driver på et brett hvor man skal inn på politistasjonen å skute noen folk. Kommer meg på evidence room, men han politi fyren som jeg skal knerte tåler jo alt for mye. Noen tips?

Følg etter han og ikke la han merke deg før han stopper i et lite rom. Der pælmer du løs på han. Tar han der.. da finner du hun dama (husker ikke navnet).:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by MrControl

har noen koder til getaway ? som uendelig med liv? for jeg dør hele tiden.. synes spillet er vanskelig..

er umulig og skyte folk uten å få et skudd selv

Er bare å passe på at man får hvilt regelmessig så går det bra, jeg runda det på kort tid, og når man er halvferdig og spiller som purk er det mye lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider