Gå til innhold

My prrrrrrrrrrecious BMW cab!!

Ranger emnet

a-b-3

Anbefalte innlegg

Halla folkens!

Tenkte at jeg etter et kameraraid i helgen skulle gjøre et forsøk i å poste et par bilder av den nye bilen min her. Har endelig fått kommet igang med hjemmesiden min også, så der kan det sees en del flere bilder av den. Adresse:

http://www.badedammen.com

Jeg er iallefall forelska igjen. Ja i bilen altså, for de som ikke skjønte det :D :D

BMW-Skrå%20bakover.JPG

BMW-Høyre.JPG

BMW-Del%20front.JPG

BMW-Coupe2.JPG

BMW-Bak%20venstre.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by a-b-3

Det vet jeg faktsik ikke . Men som du sikkert vet er jo dette en orginalfarge på bla. a E36. Hvis det hjelper........:rolleyes: :rolleyes:

Ja, det er samme farge som min men det ser ut som om det er en lysere nyanse. Utrolig fin farge som heldigvis ikke er på altfor mange e36.

Tøff bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Vet ikke om jeg likte de grå listene i stedenfor lakka i bilens farge, og synes det meste er penere enn sånne "pissoar potter".

Men ellers jævlig pen bil!

"Pissoarpotter" Hahaha....jævlig bra! :D :D

Er helt enig med deg med den lista. Bilen skal hel-lakkeres i april. Etter den lakkeringen er lista i samme farge som "resten". Hvilken farge er ikke 100% avgjort. Potta har jeg foreløpig ingen problemer med. Men at den ikke blir byttet til våren kan jeg langt fra love for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Ja, det er samme farge som min men det ser ut som om det er en lysere nyanse. Utrolig fin farge som heldigvis ikke er på altfor mange e36.

Tøff bil

Takk for det! Digger fargen jeg også. Har visse minner om akkurat den fargen også. Da jeg var 17 år gammel, var det en BMW 320 sedan som hadde prikk lik farge med AC Schnitzer styling i min hjemby. Jeg og "jkr" brukte å henge over den bilen siklende og drømmende, tenkende "en vakker dag" :D

Nå har jeg en slik, bare hakket tøffere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Jeg ville beholdt den fargen iom. at den er orginalfarge og fordi det er ikke så mange som har den orginalt. Det kjører for mange cabrioleter med "andre" farger og fler vil komme.

Står det noe sted hvilken motorbetegnelse du har?

Kunne vell kanskje ikke vært mer uenig med deg der faktisk. Det er jo utvilsomt flere med orginalfarge en det er med uorginale. Pluss at hvis du ser nøye på bildene, ordentlig nøye, kan du skimte et par uorginale deler på bilen allerede :D :D Jeg er laaaaangt fra noen BMW fanatiker, så om ting er orginalt, ja det plager meg mer en det tilfredstiller meg.

Motorbetegnelese er 318......

Lenke til kommentar
Del på andre sider