Gå til innhold

My prrrrrrrrrrecious BMW cab!!

Ranger emnet

a-b-3

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med ny tralle!!

Må si meg enig med Dr_S om styling, men felgane er litt små :D , uten at dette har noe betydning igrunn for er din bil.

Har du tenkte på hardtop?

Og cabrioworld.com har cab og ruter i glass/plastikk og med og uten varmetråder til gode priser. Etter å ha hengt en god del på MX5-miata.no forumet så er det bare positivt med cabrioworld og de har da kun cab hele gjengen :D

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså.... for det første.. HVA skal du med så mange cup vings?. Det ser så jævli ut!

for det andre... vet ikke om det finnes noe dummere man kangjøre enn å skikkelig noen detaljer ut fra bilen ved å skifte farge..

dette gjelder da fangere, lister, front, dørhåndtak osv.

INGEN som vil fremheve noe slikt på bilen sin...

Ellers fin farge....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt: felgene er stygge og små!!! Og om ca 14 dager står det nye vinterdekk på de. Med andre ord. Det du ser er vinterfelgene. 19" kommer på i april (hvilke er hemmelig). Hjulbuene er litt valset nå, men muligt de på justeres noe mer. Må prøve dette i praksis før jeg vet noe mer om dette.

Cabrioworld var et godt tips. Hadde funnet topp inkl. vindu for $398, mens de på cabrioworld tar $402. Blir vell å avgjøre hvem jeg kjøper ifra ut ifra frakten. $99 fra de jeg allerde hadde funnet inkl. fraktforsikring.

Når det gjelder hardtop, har jeg tenkt på det ja, men gidder ikke bruke penger på det.

"Laaars": Ok nå må vi lufte ventilen litt her siden du ikke er den første som kommenterer dette! For det første "alle" har det? ALLE? Gjør meg en tjeneste å ta et hvilket som helst søk blant de 2785 BMW'ene på auto.db, hent kuleramma eller kalkulatoren, og begynn å telle cup-lister. Eller tell heller E-36'er med typisk M3 styling eller liknende først. Hvem finner du flest av tror du. Biler med M-styling MED cup-lister, eller UTEN cup-lister. :) :)

Men når det er sagt, så er det også veldigt veldigt viktig å vite at når det gjelder, absolutt ALT utenom FELGER OG LAKK, så driter jeg en 20cm² x 100cm lang kabel i om alle bilene i verden (eller som du sier: alle) har mye, lite, litt, ingenting, av den stylingen jeg vil ha på min bil. Nå er det riktignok ikke jeg som har satt på de cup-listene selv på denne bilen. Men det som er 100% sikkert er at jeg hadde gjort det hvis de ikke var der. Digger sånne cup-lister! Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg vet at når jeg kjøper og styler biler, ja da ser jeg hva som finnes på markedet, på bilder av biler som har gjort det før meg, og så velger det jeg syntes var kulest, penest, what ever, og så kjøper jeg det. Grunnen er fordi, jeg mener det harmonerer med resten av bilen men viktigst av alt, fordi JEG liker det.

Selvfølgelig er det morsomt at en bil skiller seg ut. Jeg drømmer om å en dag bygge en bil som absolutt ingen har, men da mener jeg hele bilen som en helhet. Noe helt spess. Men jizez en E-36 med vanlig M styling, er jo mye mindre utskillende med dèt og bare det (hvis det var det at alle hadde cup-lister, og ergo gjorde bilen mer ordinær).

Så føler jeg at jeg må påpeke at jeg selvfølgelig er interessert i å høre hva du mener om denne saken. Nå vet du hva jeg føler. ;) ;) Men det å si at "alle skal ha det og alle har det".....vell.....det er både feil og uinteressant i mine øyne. Bilen min, blir seende ut slik den blir, fordi jeg syntes den er pen sånn. Sånn tenker jeg i alle fall. Jeg vil at bilen MIN skal se ut sånn som JEG vil at den skal se ut, helt uavhengig av hva alle andre gjør. Takk for at du syntes bilen min er kul "ellers" i alle fall :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

altså.... for det første.. HVA skal du med så mange cup vings?. Det ser så jævli ut!

for det andre... vet ikke om det finnes noe dummere man kangjøre enn å skikkelig noen detaljer ut fra bilen ved å skifte farge..

dette gjelder da fangere, lister, front, dørhåndtak osv.

INGEN som vil fremheve noe slikt på bilen sin...

Ellers fin farge....

Cup-lister: se ovenfor.

Har lest setningen din om det med farge, men får ikke tydet den. Har du glemt et ord der et sted? Hva mener du Tape-R?

Lenke til kommentar
Del på andre sider