Gå til innhold

My prrrrrrrrrrecious BMW cab!!

Ranger emnet

a-b-3

Anbefalte innlegg

Originally posted by a-b-3

Som sagt: felgene er stygge og små!!! Og om ca 14 dager står det nye vinterdekk på de. Med andre ord. Det du ser er vinterfelgene.

Er de 17 tommere? Du vil ikke heller bytte deg til 18" Dotz Le Mans. Jeg har kjøper på dem til våren men hvis du er villig så kan jeg vurdere det.

Bilder kommer i ettermiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tape-R

sorry. mente skille ut.

Man skal ikke skille ut dekaljene på bilen .... helst ha samma farge.... :)

Aha....skjønner hva du sier, men ikke det du mener. Man "skal" ikke skille ut detaljene? Javell? Hvor står dette da? Joda, en masse biler lakkes hele bilen inkl, lister rundt, handtak, speil, cup-lister under, osv osv. Men å si at dette er noe man SKAL gjøre, eller som du også sier:

"INGEN som vil fremheve noe slikt på bilen sin..."

"vet ikke om det finnes noe dummere man kangjøre enn å....."

Ærlig talt, hvem tror du du du er? Har du fasiten på hvordan en bil skal se ut eller? ;)

Jeg elsker chrom! Inni og utpå. To forskjellige lakkede farger?? En grå list, og et chrommet speil. Nei fysja meg du. Hvorfor sier du INGEN (med store bokstaver faktisk) når jeg har det da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Er de 17 tommere? Du vil ikke heller bytte deg til 18" Dotz Le Mans. Jeg har kjøper på dem til våren men hvis du er villig så kan jeg vurdere det.

Bilder kommer i ettermiddag

Sorry mack men jeg skal bruke disse på vinterdekkene jeg skal kjøpe nå. Bytter vi så må jeg jo kjøpe nye felger også. Det gidder jeg ikke. Det er greie vinterfelger det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker StigO!!

Hva mener dere folkens? Syntes faktisk ingen var pene på bilen min jeg. Men kunne tenkt meg å se de på bilde nr 2 med chrom bakgrunn istedenfor de sotete. Trodde jeg ville like de sotete, men nå ser jeg at det blir helt feil.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zoom

Synes den var kul med helrøde baklykter, siden bilen er rød.. Kul bil forresten :)

Takk for det :)

Men jeg syntes heller at de røde lyktene blir litt skivebom, da rødfargene er såpass forskjellige jeg. Blir liksom litt sånn "nesten" hvis du skjønner ;)

Tipper det blir noe hvitt eller chrom når jeg bytter jeg. Men jeg aner faktisk ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å leter etter egnede lokaler for å ha eget verksted i Stavanger-omeng for tiden. Hvis det er noen her som vet noe, vær så snill å si ifra da. Verksted-utstyr også! F. eks "tofot" hydr. lift, kompressor, jekk, rampe, bukk osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil!

Den var sikkelig kul den!

Bra at du gir F i hva andre her på forumet synes!

Det er din bil -- DU bestemmer!!

Men det er et bra utgangspunkt!

Når det gjelder baklykter så synes jeg at de diode lyktene i krom er noe av det peneste til E36.

Ellers hadde det også gjort seg med helkromma hovedlamper med angeleyes og klarglass blink foran.

Men GOOD LUCK!!

Member of Team SB (THE REAL ONE)

YOUR IMAGINATION....

....OUR REALITY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BIMMER BOY

Grattis med ny bil!

Den var sikkelig kul den!

Bra at du gir F i hva andre her på forumet synes!

Det er din bil -- DU bestemmer!!

Men det er et bra utgangspunkt!

Når det gjelder baklykter så synes jeg at de diode lyktene i krom er noe av det peneste til E36.

Ellers hadde det også gjort seg med helkromma hovedlamper med angeleyes og klarglass blink foran.

Men GOOD LUCK!!

Takker for positivt innlegg!! :) :)

Kult at du forstår meg der. Ufattelig mange som alltid skal fortelle meg om hvordan det "skal, må eller bør" være :rolleyes:

Dine forslag er lagt bak øret my friend :D

Men hva sier egentlig purken om angeleyes? Godtar de det sammen med parklys i skumringen eller? Ser jo en god del ulovlig lysbruk i Stavanger, men har til gode å høre at de stopper noen for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider