Gå til innhold

My prrrrrrrrrrecious BMW cab!!

Ranger emnet

a-b-3

Anbefalte innlegg

Men hva sier egentlig purken om angeleyes? Godtar de det sammen med parklys i skumringen eller? Ser jo en god del ulovlig lysbruk i Stavanger, men har til gode å høre at de stopper noen for det?

Purken har ikke en dritt de skulle ha sagt om angeleyes lyktene!!

1. De angeleyes lyktene vi selger er E-merket! Så de er godkjente!

2. Hele meningen med angeleyes lyktene er jo at ringene erstatter parklys pærene. Så du har kun ringene og ikke pærene!

Så det er ikke noe problem der!

Angeleyes blir jo levert som standard lys på de fleste nye bmwene fra fabrikk!!

So dont worry!

Du vet hva de sier:

Alt ordner seg for snille gutter!

Member of Team SB (THE REAL ONE)

YOUR IMAGINATION....

....OUR REALITY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe....ok ok....skjønner. Men er det ikke en bisarr regel i norge om at man ikke kan kjøre med parklys med grøfte/tåkelys på om kvelden da? Vet at en kompis fikk netopp bot for dette. Ja og det fikk faktisk mora til en x-dame også faktisk. hehe. 50 år gammel dame som fikk bor for rånebelysning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....ok ok....skjønner. Men er det ikke en bisarr regel i norge om at man ikke kan kjøre med parklys med grøfte/tåkelys på om kvelden da? Vet at en kompis fikk netopp bot for dette. Ja og det fikk faktisk mora til en x-dame også faktisk. hehe. 50 år gammel dame som fikk bor for rånebelysning

He he!

Ikke gærnt må jeg si!

Men det er nok noe i det du sier!

Det er ikke lov å kjøre med parklys og tåkelys om kvelden! Men om dagen er det greit!

Jeg selv kjører med parklys(angeleyes) og grøftelys om kvelden.

Knappen for å skru på lysa er ikke så langt unna!;)

Member of Team SB (THE REAL ONE)

YOUR IMAGINATION....

....OUR REALITY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg mente. Men for all del. jeg gjør det jeg også. Dvs jeg kjører med nærlys og grøftelys sammen hele døgnet. Men det er like "ulovelig og livsfarlig" i følge onkel p.

Utrolig mange vittige regler i Norge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Originally posted by Mds

syns vingen som står på bilen var pen, ville beholdt den var jeg deg.

Etter å ha eid den bilen en stund til nå kan jeg trygt tilføye:

Jeg HATER denn vingen, og den skal utvilsomt av :) Stygg som et helvette er den. Rett å slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
vingen e ikke stygg den e rå den:) men du skal vel ikke selge bilen?? eg elsker den:) jerkoff en kamerat av meg som har bygget den!!!

Heisann du. Du spør på et morsomt tidspunkt må jeg si for jeg skal faktisk legge den ut for salg om en uke!!! :)

Men hvis du vil komme samtlige potensielle kjøpere i forveien, kan du sende meg en PM med din mailadresse og ditt telefonnummer (jeg må evt. ringe deg og ikke motsatt pga jeg for tiden er på jobbreise).

Kanskje vi snakkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider