Gå til innhold

My prrrrrrrrrrecious BMW cab!!

Ranger emnet

a-b-3

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Rage

Den bilen har jeg sett før. Stod den på Grombil 2004 på ekeberg? Isåfall, så jeg den der... Hvis det er en vanlig orig. BMW farge, så er det sikkert Calypsorot, samme som jeg har på min ...

Sjekket nå....du har helt rett når det gjelder fargen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil, spoileren var ikke helt i sin rett, det har ikke no å gjøre på en cab.

Cupwingsa er tøft, det blir annerledes uten at det blir overkill.

Og for all del, bytt ut rattet, BMW lager noen av verdens beste ratt, for fucks sake, skal med et Momo ratt i den da? :)

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vingen er planlagt langt langt bak i en garasje for lengst så jeg deler deres mening der. Det finnes et fåtall cab's med et noen lunde vellykket utseende med vinge, men stort sett er det faktisk stygt. Ja + at den faktiske vingen som står på nå er stygg i seg selv da. Men "må" (skal) vente til jeg lakkerer bilen før jeg plukker den av.....

Cupvings og lyktelister forblir!! Ingen tvil! Noe som i mine øyne gjør bilen usannsynelig mye kulere. + at det harmonerer med resten av plastikken. Kun ikke vært mer uenig i akkurat det, og kan ikke tenke meg å kjøre uten de! I allefall når panseret er sveiset om med inkl lyktespoiler!!?? Nevnte jeg at jeg syntes orginale ting er fysj'a meg?? :) Men du sier jo "jeg ville, jeg ville" så. Hehe....jeg vil annerledes :D

Sølvlakkerte lister "forsvinner" som nevnt. Felgene suger big time!!! De blir i BESTE fall vinterfelger. And guess what.....rattet liker jeg, so it stays......*no further coment* :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å leiter bakvindu til cab'en på nettet nå. Det skal byttes iløpet av de neste ukene. Noen som har noen stalltips om hvor jeg kan få tak i de billig eller? Er det foresten noen som har bytta et slikt noen gang? Bør vell gå greit å få det tett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte bilen godt jeg! :) Nå er jeg en av de (få?) som liker mye styling på bmw da!

Jeg ville byttet baklykter, mange synes de du har der er de peneste, men etter min mening finner du mye som passer bedre i forhold til resten av bilen din!

(jeg har styling-butikk selv så bare ring/send pm etc. dersom du er interessert i forslag/pris) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

Hør med båtkalesjefirmaer.. Det er ikke så veldig dyrt. Rundt 2-3000,-.. Hvis man har uorg kallesje kan man ikke bytte rute..

Orginal kalesje som står på nå ja, og BMW Stavanger (Bavaria) skulle ha ca 3500. Så da gidder jeg ikke dra til noen båtkalesjefirmaer i allefall ;) Tenker mer at jeg bestiller fra det store utland....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

Likte bilen godt jeg! :) Nå er jeg en av de (få?) som liker mye styling på bmw da!

Jeg ville byttet baklykter, mange synes de du har der er de peneste, men etter min mening finner du mye som passer bedre i forhold til resten av bilen din!

(jeg har styling-butikk selv så bare ring/send pm etc. dersom du er interessert i forslag/pris) :D

Jøss!!! En likesinnede!?! Endelig noen som liker mye styling (som meg). Vi er vell ikke få tror jeg. Det er vell heller det at de som ikke liker det virkelig IKKE liker det hvis du skjønner :D Men trenger vell ikke forklare dette til en som har stylingsbutikk.

Du de baklyktene har jeg gått flere runder med meg selv om. Har vært ufattelig close i å kjøpe og putte inn noen andre. At disse lyktene kommer til å stå i for alltid, vell det tviler jeg på. Men i vinter blir det nok de foreløpig. Men lexus med fem like store runde lykter (tre røde og 2 hvite) med sort chrom reflektor), det er etter min mening de kuleste E36 lyktene. Så finner jeg det for godt å bytte i høst, tror jeg nok det blir de jeg setter inn ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider