BIMMER BOY Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Men hva sier egentlig purken om angeleyes? Godtar de det sammen med parklys i skumringen eller? Ser jo en god del ulovlig lysbruk i Stavanger, men har til gode å høre at de stopper noen for det? Purken har ikke en dritt de skulle ha sagt om angeleyes lyktene!! 1. De angeleyes lyktene vi selger er E-merket! Så de er godkjente! 2. Hele meningen med angeleyes lyktene er jo at ringene erstatter parklys pærene. Så du har kun ringene og ikke pærene! Så det er ikke noe problem der! Angeleyes blir jo levert som standard lys på de fleste nye bmwene fra fabrikk!! So dont worry! Du vet hva de sier: Alt ordner seg for snille gutter! Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-b-3 Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hehe....ok ok....skjønner. Men er det ikke en bisarr regel i norge om at man ikke kan kjøre med parklys med grøfte/tåkelys på om kvelden da? Vet at en kompis fikk netopp bot for dette. Ja og det fikk faktisk mora til en x-dame også faktisk. hehe. 50 år gammel dame som fikk bor for rånebelysning :D Siter http://www.race4fun.net/portal/index.php?set_albumName=album63&option=com_gallery&Itemid=26&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hehe....ok ok....skjønner. Men er det ikke en bisarr regel i norge om at man ikke kan kjøre med parklys med grøfte/tåkelys på om kvelden da? Vet at en kompis fikk netopp bot for dette. Ja og det fikk faktisk mora til en x-dame også faktisk. hehe. 50 år gammel dame som fikk bor for rånebelysning He he! Ikke gærnt må jeg si! Men det er nok noe i det du sier! Det er ikke lov å kjøre med parklys og tåkelys om kvelden! Men om dagen er det greit! Jeg selv kjører med parklys(angeleyes) og grøftelys om kvelden. Knappen for å skru på lysa er ikke så langt unna!;) Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-b-3 Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Ja det var det jeg mente. Men for all del. jeg gjør det jeg også. Dvs jeg kjører med nærlys og grøftelys sammen hele døgnet. Men det er like "ulovelig og livsfarlig" i følge onkel p. Utrolig mange vittige regler i Norge :D Siter http://www.race4fun.net/portal/index.php?set_albumName=album63&option=com_gallery&Itemid=26&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Etter å ha sett moddene på abklysa dine er jeg ikke i tvil: Helrøde blir bra! Snakk litt med en billakkerer (du skulle vel lakke bilen...) og få han til å legge på en transparent lakk (candy?) som matcher bilen. Da snakker vi! Ellers en kul bil - men litt mye styling etter MIN smak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by JuIius Er fargen Cordobarot/Cordobarød? det er "candy-red" 100% sikker! sykleste BMW-en eg har sett på lenge ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Bimmerboy: Hvilke angeleyes selger du til E36? Og hvordan fungerer Supersport senkesettet? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 syns vingen som står på bilen var pen, ville beholdt den var jeg deg. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-b-3 Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Mds syns vingen som står på bilen var pen, ville beholdt den var jeg deg. Etter å ha eid den bilen en stund til nå kan jeg trygt tilføye: Jeg HATER denn vingen, og den skal utvilsomt av :) Stygg som et helvette er den. Rett å slett. Siter http://www.race4fun.net/portal/index.php?set_albumName=album63&option=com_gallery&Itemid=26&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Etter å ha eid den bilen en stund til nå kan jeg trygt tilføye: Jeg HATER denn vingen, og den skal utvilsomt av :) Stygg som et helvette er den. Rett å slett. vingen e ikke stygg den e rå den:) men du skal vel ikke selge bilen?? eg elsker den:) jerkoff en kamerat av meg som har bygget den!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Er det GT vingen? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-b-3 Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 vingen e ikke stygg den e rå den:) men du skal vel ikke selge bilen?? eg elsker den:) jerkoff en kamerat av meg som har bygget den!!! Heisann du. Du spør på et morsomt tidspunkt må jeg si for jeg skal faktisk legge den ut for salg om en uke!!! :) Men hvis du vil komme samtlige potensielle kjøpere i forveien, kan du sende meg en PM med din mailadresse og ditt telefonnummer (jeg må evt. ringe deg og ikke motsatt pga jeg for tiden er på jobbreise). Kanskje vi snakkes? Siter http://www.race4fun.net/portal/index.php?set_albumName=album63&option=com_gallery&Itemid=26&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Det må være en av di søteste bimmerene jeg har sett på lenge notin Meget k0z farge da kiddie Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-b-3 Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Det må være en av di søteste bimmerene jeg har sett på lenge notin Meget k0z farge da kiddie *ler godt* At bilen min var søt, ja det har jeg aldri hørt før thumpsup Siter http://www.race4fun.net/portal/index.php?set_albumName=album63&option=com_gallery&Itemid=26&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg