Gå til innhold

Gis 5

Ranger emnet

pettergutt

Anbefalte innlegg

Originally posted by momo

Jeg syns dem skal lage getaway film hvor dem paralelldrifter gjennom stockholm jeg :D med en hånd på ryggen og bind for øya.

Hvor de underveis i filmingen blir forbidriftet av en viss gul, norskregistrert Corolla fra andre siden av århundret? Det hadde vært årets...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk denne i posten i går, og da satt vi oss ned å så på seff. Var ikke mange minuttene før første ønske om spoling kom...

Det er åpenlyst at de ikke gidder å prøve å lage en god film engang. De klipper sammen litt forskjellig som andre har filmet gjennom sommeren, og så kjører de en obligatorisk runde gjennom Stockholm bare for å kunne bruke det velkjendte navnet på coveret. De vet jo at filmen selger uansett.

Testene på bonusmaterialet er jo bare bullshit og. En fjott som ikke kan prate, dårlig filming og kjedelig kjøring på dårlig vei.

I bunn og grunn en skuffende drittproduksjon mener nå jeg.

Verdt å laste ned, men ikke å kjøpe!

Har "støttet opp" med å kjøpe filmen, men det blir det slutt på etter denne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

Hva er/hvordan fungerer en torrent-fil???

Du må ha en klient til dette - f.eks Azeurus.. Så går du på f.eks http://www.suprnova.org og finner torrents, som du laster ned, mens du laster opp til andre.. Da får du det du vil ha, mens du hjelper andre.. Så da slipper man å ha en bestemt server å ha dette på..

Gå på http://www.download.com - søk etter BitTorrent, så finner du en klient.. Så skjønner du nok resten.. Sliter du, så ringer du meg, du har nummeret :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

hmm.. lastet ned klient, og lastet ned no java greier den maste om, og lastet ned GIS fila.. men, får jo pokker ikke sett på svineriet.... får bare opp masse små filer som ikke gir noen mening...

hva må til?

pakk ut filene(.rar). så kan du se den .

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider