Gå til innhold

har aldri hørt så mye feilinfo om amcar noengang!!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

til ElCamino: Robert her har fatisk hatt en amcar..og solgter den..(rare mannen), og lever nå for volvo og riskokere!! (greit nok..risen som han har er jo ikke dum da..hehe)

men det morsomme er..han,før han fikk lappen..og litt etterpå, hatet volvo av alt i verden..samt sverige osv.. nå har han hvert eier av ca 7-8 volvoer og har lyst å flytte til sverige!! hehe..morro!

nok om han!

til deg Jens: han sier jo ikke at han kjører bedre enn en civic vti.. den vti delen var det en av de andre moped folka som kom med!

snakket om en dønn orginal honda civic han! (grunn til orginal.. vi amcar folk kjører ofte orginalt.. så framt vi ikke heter polly da!!hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alt jeg sier er at det finnes ikke en vei uten sletter overhode, med en så stor motor effekt forskjell vill jeg kunne kjøre fra Civicen uansett. Jeg mener også at en civic VTECH i orginal utførelse ikke har motor nok til å matche veigrepet. Om jeg kjører fra en Civic i svinger kommer vell anpå hvor store svingene er og hvor tette dem er. Har ikke satt meg inn i hvor mye g en Civic klarer i svingene orginalt, men antar at det ikke er skremende mye mer en min bil. Kunne foråvidt vært morsomt å kjørt mot en 30 år gammel Civic å sett hvordan det gikk :)

Men bare for å være litt frekk, så tror jeg faktisk at jeg på hvilken som helst asfaltert veistrekke over 1mil skulle klare å kjøre fra en Civi VTITITPIP type R+++++

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajaja. Kom igjen. Vær så snill!!

Jens: Jeg holder en knapp på deg

T/A 455: Du aner ikke hvem du kødder med :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et lite problem vill være at vi må være 2 stykker, en i siræven som tauer den andre som sitter i TAen å styrer :S . Hadde motoras i sommer og venter på deler fra USA. Jeg aner vist ikke hvem jeg tuller med her. Har i allerfall hele tiden snakket om en orginal Civic uansett type.

Vill bare for ordens skyld nevne at jeg ikke på noen tidspunkt mener at min bil hverken sitter bra på veien eller går spesielt bra, hele poenget for meg er i allefall på best mulig måte å å prøve å drite ut de i plastik gjengen som tror dem har spreke biler. Hvis noen ville prøve seg mot en bil som faktisk sitter veldig bra i svingene er vell Ottesens Mustang et godt eksempel. Eneste japse bilene jeg har noen form for respekt for er Nissan Skyline og lignede. Har kjørt fra litt for mye små plastik biler til å ha noen tiltro til at dem kan gå bra.

Finn frem litt spec på veiholdning på en Civic type et eller annet rart da, tviler på at det er mye å skryte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by T/A 455

et lite problem vill være at vi må være 2 stykker, en i siræven som tauer den andre som sitter i TAen å styrer :S . Hadde motoras i sommer og venter på deler fra USA. Jeg aner vist ikke hvem jeg tuller med her. Har i allerfall hele tiden snakket om en orginal Civic uansett type.

Finn frem litt spec på veiholdning på en Civic type et eller annet rart da, tviler på at det er mye å skryte av.

Ok, den er grei. Jeg er da ikke spesiell jeg, kjører verken racing eller go-cart, så er vel som gjennomsnittet mhs til bilkjøring. Var bare interessert i å sammenligne mot en amerikaner, og se og lære.

Er selv en av de som disser de sinna Civicene og resten av rice-folket, selvom jeg motsigende nok kjører Toyota :D

Civic-folk er på mange måter akkurat som amcars-mennesker. Et blankt luftfilter, så har man ørten hester mer ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren min er pontiac baby blå (orginal farge, med orginale toppdeksler orgnial luftfilter boks, orginale grenrør), i det hele tatt ser det ut som en nuselig liten 7,5liter. Blir nærmest hånet av krom gjengen, den åttern kan umulig ha over 500hk får nå jeg høre.... men smiler nå bare pent tilbake da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen tester i bilsport av bla civic vti, diverse amcar osv, rundt banen kjørte amcarene på alt fra 1.45 til langt over to minutt, var mange forskjellige amcar, pontiac, chevy osv. alt fra 60-80 tallet. Civicene lå på 1,35 -145, den beste kjørte på 1,31. Er jo mye feil marginer her, dekk, fører osv, men gir jo en god pekepinn på at civic har mye bedre kjøregenskaper, men er jo litt feil å sammenligne en bil fra 60 tallet mot en fra 90 tallet, Så en corvette fra 90 tallet, den kjørte på 1,28, bare 1-2 sek bak evo 6. Ingen av de to var standard biler, var en del modifikasjoner på de.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by trra

men er jo litt feil å sammenligne en bil fra 60 tallet mot en fra 90 tallet, Så en corvette fra 90 tallet, den kjørte på 1,28, bare 1-2 sek bak evo 6. Ingen av de to var standard biler, var en del modifikasjoner på de.

så poenget ditt var???

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider