Gå til innhold

har aldri hørt så mye feilinfo om amcar noengang!!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Pedal to the metal

Syns det er så mye problemer med am carsa at de ikke har tid til å dragge jeg.. hahaha

 

Når det er "En dag på stripa" eller "Right On-festival" på Gardermoen kommer det 40 amcars og kanskje 25 japanske og europeiske biler. Hvis vi ser på antallet amcars i forhold til andre biler på norske veier er det litt rart, det viser bare at de få som ikke har problemer med en amcar tar seg tid til dragging, mens de fleste med andre merker har bare skrytehester, ikke tør de kjøre mot ei klokke som viser hvor dårlig bilen går, hastigheten de påstår de har vært oppe i er for sikkerhets skyld målt med GPS i tunnel. Ikke for det, Garmin-trimming er effektivt nok det. :)

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde kanskje kommet flere folk fra japan/euro ligan vis de som jobber med NDRG hadde vist seg litt mere og fått til et samarbeid med de som er størst på slike treff, som bilsport og gatebil ligan....

 

kanskje noen hadde besøkt ndrg sidene også vis det i det hele tatt kom ut noe som liknet innfo?????

 

Er jeg med flere, irritert på det systemet?.....JA

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...Ndrg er ikke så kjent for å sammarbeide nei :D

Syntes det er skuffende lite biler på treffa, mange amcars da ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bead-lock

hadde kanskje kommet flere folk fra japan/euro ligan vis de som jobber med NDRG hadde vist seg litt mere og fått til et samarbeid med de som er størst på slike treff, som bilsport og gatebil ligan....

 

kanskje noen hadde besøkt ndrg sidene også vis det i det hele tatt kom ut noe som liknet innfo?????

 

Er jeg med flere, irritert på det systemet?.....JA

 

Jeg aner ingenting om ndrg i det hele tatt, jeg er medlem av en klubb som heter Gardermoen Raceway og vi har ganske godt samarbeid med Bilsport, Right On, Amcar og i det siste også Bilforumet.net.

Klubben består av kun et 30-tall personer som kun arrangerer løp på Gardermoen.

 

95462 sidevisninger siden 7. juni tyder på at noen besøker det du kaller ndrg sidene. For 2 år siden var vi 6 personer som skulle drive den siden, nå sitter jeg alene med det, i 2002 gikk det med 700-800 timer pga. bl.a. gjenoppbygging og sikring etter hackerangrep.

En annen ting er at ndrg har overhodet ingen ting med de sidene å gjøre lenger, bortsett fra at de eier domenenavnet og det ligger igjen en logo på toppen, jeg har 100% kontroll med alt på siden og intensjonen min var at den etter hvert skulle bli en samlingsplass for all norsk dragracing, enten det var på Gardermoen, Frøya eller Valle, sånn har det ikke gått dessverre siden heller ikke jeg får så mye info.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by trra

Så noen tester i bilsport av bla civic vti, diverse amcar osv, rundt banen kjørte amcarene på alt fra 1.45 til langt over to minutt, var mange forskjellige amcar, pontiac, chevy osv. alt fra 60-80 tallet. Civicene lå på 1,35 -145, den beste kjørte på 1,31. Er jo mye feil marginer her, dekk, fører osv, men gir jo en god pekepinn på at civic har mye bedre kjøregenskaper, men er jo litt feil å sammenligne en bil fra 60 tallet mot en fra 90 tallet, Så en corvette fra 90 tallet, den kjørte på 1,28, bare 1-2 sek bak evo 6. Ingen av de to var standard biler, var en del modifikasjoner på de.

 

bilsport`s superstage har veldig lite med bane/veikjøring og gjøre. der har effekten veldig lite og si. de bilene med minst vekt og best dekk vinner som regel. et eksempel på det er jo at kadett gsi med nesten orginal motor setter lave 1.2x tider. I bilsports superstage gjelder det og ha lette og små biler. Jeg er nesten sikker på at en gokart ville gått fortere enn en F1 bil i superstage selv om ingen dermed ville sagt at gokart går raskere/ er bedre enn en F1 bil.

Min mening er at bilsports superstage er en veldig dårlig test og det er veldig vanskelig og få en litt tung bil til og gå bra der selv om den hadde knust de lettee bilene på en vanelig bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår