RiZLa Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Hei.. Selger mine 2 Seas Lotus 6.5" midbasser billig.. Har aldri blitt brukt, ligger i original eske i perfekt stand, med garanti som er resterende... Lotus 6.5" CW17E001 Veil pris pr stk : 1790,- Selges for 900,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originale griller følger med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 ei, filter på disse og ? bra lyd i dette ? med bra menes fin, ikke biltema eller cerwin vega... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by Macgyver ei, filter på disse og ? bra lyd i dette ? med bra menes fin, ikke biltema eller cerwin vega... Seas er sammen med Eton den fabrikken i verden som har best kvalitetskontroll... Anders Fleischer (Autod) bruker Seas Lotus i bilen sin og vant EM.. Det er jo en liten bekreftelse på at det er top-of-the-line.. ;) Kan skaffe deg filtre til en grei pris også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LancerStian Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Vil bare bekrefte at Seas er seriøst profisjonelle høytalere, som det ikke bør settes spørsmålstegn over kvaliteten på. Med 3 års erfaring så ville jeg ikke byttet det ut mot noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by RiZLa Seas er sammen med Eton den fabrikken i verden som har best kvalitetskontroll... Anders Fleischer (Autod) bruker Seas Lotus i bilen sin og vant EM.. Det er jo en liten bekreftelse på at det er top-of-the-line.. ;) Kan skaffe deg filtre til en grei pris også.. Seas sine høyttalere blir produsert i østen på en meget bra fabrikk ja, som er seriøse. De produserer høyttalerne til alle Toyota sine nybiler også faktisk. Anders har nå et spesial laget komp.sett kun for han, i vinner bilen sin vel og merke. Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by Perel Import Seas sine høyttalere blir produsert i østen på en meget bra fabrikk ja, som er seriøse. De produserer høyttalerne til alle Toyota sine nybiler også faktisk. Anders har nå et spesial laget komp.sett kun for han, i vinner bilen sin vel og merke. De fleste elementene blir vel lagd i Norge, utenom subwooferne som lages i Østen... Rett og slett fordi de ikke har maskiner til det.. Anders har vel etter det jeg vet identisk midbass som jeg her selger samt en Seas Excel 11cm mellomtone i 8 ohm versjon på dashen, samt Seas Lotus Reference silkediskant... Var slik han hadde det tidligere her hvertfall... Correct me if i'm wrong Anders.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by RiZLa De fleste elementene blir vel lagd i Norge, utenom subwooferne som lages i Østen... Rett og slett fordi de ikke har maskiner til det.. Anders har vel etter det jeg vet identisk midbass som jeg her selger samt en Seas Excel 11cm mellomtone i 8 ohm versjon på dashen, samt Seas Lotus Reference silkediskant... Var slik han hadde det tidligere her hvertfall... Correct me if i'm wrong Anders.. ;) De blir nok ikke det nei, men det er allerede en tråd om det her på forumet så orker ikke forklare det..Du har nok lest tråden uansett. Har selv bilde av seas sjefen med det firma i østen som lager for dem så;) hehe.. Det andre kan Anders svare på. Bare en av EMMA gutta som sa at Anders hadde spesiallaget frontsett kun for han. Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Seas Lotus er KONGE! Mellomtonen er suveren! Har kjørt med 6,6 tom og 11 cm i år, sammen m Pioneer PRS diskanter og er kjempefornøyd! Blir fullt oppsett med Seas neste år... Hvor det er lages er vel samma faen, så lenge det funker?! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Har vel ikke noen spesiallaget sak jeg, den heter bare SEAS Excel...:) å er et par cm større...:) pga at det var ingen 10cm mellomtone når jeg fikk avtale med SEAS, men de ville gjerne lage en hvis den fungerte bra...:) å det gjor den abslutt...:) å hvor det er produsert skal jeg grave litt i når jeg får tid...:) det jeg vet er at alle design å alle tester å alle materialer velges å utføres i norge!! å SEAS tester hvert enkelt element, å alle har sitt eget nr, slik at du kan gå tilbake å se på alle data å avvik f,eks...:) hvem som monterer det har vel f... ikke noe å si bare de gjør det skikklig...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Hehe ok Anders, da vet jeg det. Du er søt når du smiler så mye :) :) :) :) :) :) :) hehe Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Uh, den der var på kanten, Svendsen! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 bare elementene eller er diskantene med? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
focal Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Trodde disse ble laget ved Seas fabrikken i Moss.Men det er mulig jeg tar feil.Men av ren nysjerrighet skal jeg spørre en arbeids kollega som har hele slekta si som jobber der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg