Gå til innhold

Seas Lotus 17cm midbass

Ranger emnet

RiZLa

Anbefalte innlegg

Originally posted by Macgyver

ei, filter på disse og ? bra lyd i dette ? med bra menes fin, ikke biltema eller cerwin vega...

Seas er sammen med Eton den fabrikken i verden som har best kvalitetskontroll...

Anders Fleischer (Autod) bruker Seas Lotus i bilen sin og vant EM..

Det er jo en liten bekreftelse på at det er top-of-the-line.. ;)

Kan skaffe deg filtre til en grei pris også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RiZLa

Seas er sammen med Eton den fabrikken i verden som har best kvalitetskontroll...

Anders Fleischer (Autod) bruker Seas Lotus i bilen sin og vant EM..

Det er jo en liten bekreftelse på at det er top-of-the-line.. ;)

Kan skaffe deg filtre til en grei pris også..

Seas sine høyttalere blir produsert i østen på en meget bra fabrikk ja, som er seriøse.

De produserer høyttalerne til alle Toyota sine nybiler også faktisk.

Anders har nå et spesial laget komp.sett kun for han, i vinner bilen sin vel og merke.

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Perel Import

Seas sine høyttalere blir produsert i østen på en meget bra fabrikk ja, som er seriøse.

De produserer høyttalerne til alle Toyota sine nybiler også faktisk.

Anders har nå et spesial laget komp.sett kun for han, i vinner bilen sin vel og merke.

De fleste elementene blir vel lagd i Norge, utenom subwooferne som lages i Østen... Rett og slett fordi de ikke har maskiner til det..

Anders har vel etter det jeg vet identisk midbass som jeg her selger samt en Seas Excel 11cm mellomtone i 8 ohm versjon på dashen, samt Seas Lotus Reference silkediskant...

Var slik han hadde det tidligere her hvertfall...

Correct me if i'm wrong Anders.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RiZLa

De fleste elementene blir vel lagd i Norge, utenom subwooferne som lages i Østen... Rett og slett fordi de ikke har maskiner til det..

Anders har vel etter det jeg vet identisk midbass som jeg her selger samt en Seas Excel 11cm mellomtone i 8 ohm versjon på dashen, samt Seas Lotus Reference silkediskant...

Var slik han hadde det tidligere her hvertfall...

Correct me if i'm wrong Anders.. ;)

De blir nok ikke det nei, men det er allerede en tråd om det her på forumet så orker ikke forklare det..Du har nok lest tråden uansett.

Har selv bilde av seas sjefen med det firma i østen som lager for dem så;) hehe..

Det andre kan Anders svare på. Bare en av EMMA gutta som sa at Anders hadde spesiallaget frontsett kun for han.

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke noen spesiallaget sak jeg, den heter bare SEAS Excel...:) å er et par cm større...:) pga at det var ingen 10cm mellomtone når jeg fikk avtale med SEAS, men de ville gjerne lage en hvis den fungerte bra...:) å det gjor den abslutt...:) å hvor det er produsert skal jeg grave litt i når jeg får tid...:) det jeg vet er at alle design å alle tester å alle materialer velges å utføres i norge!! å SEAS tester hvert enkelt element, å alle har sitt eget nr, slik at du kan gå tilbake å se på alle data å avvik f,eks...:) hvem som monterer det har vel f... ikke noe å si bare de gjør det skikklig...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...