Macgyver Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 pris med filter som passer da ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by PerryZaphire bare elementene eller er diskantene med? Er bare midbassene.. Men, kan gi deg et fint tilbud på hele settet med delefiltre og diskanter om du vil det... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by Macgyver pris med filter som passer da ? You got PM.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemo Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by LancerStian Vil bare bekrefte at Seas er seriøst profisjonelle høytalere, som det ikke bør settes spørsmålstegn over kvaliteten på. Med 3 års erfaring så ville jeg ikke byttet det ut mot noe :) Obs! LancerStian er selger, sjølv om det står Student bak Occupation i profilen hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LancerStian Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by hemo Obs! LancerStian er selger, sjølv om det står Student bak Occupation i profilen hans. vel, hva er firmanavn og leverandører. tror nok ikke det. foreløbi snakker jeg av erfaring og lærdom. synd stakkars vestlendinger tolker det så feil. Når jeg blir selger så vil du nok se større annoneser på bilforumet, ikke skjulte annonser slik som jeg føler du hinter til. ikke verre enn å spørre de leverandørene du tror jeg har. :) nuss nuss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by RiZLa Er bare midbassene.. Men, kan gi deg et fint tilbud på hele settet med delefiltre og diskanter om du vil det... ;) Hva skulle du ha for elemtene + diskanter, uten delefilter! Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by matador Hva skulle du ha for elemtene + diskanter, uten delefilter! PM sendt.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klaus Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Pris for midbassene, diskanter og filter? Send PM... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by klaus Pris for midbassene, diskanter og filter? Send PM... Pm sendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg