Corfic Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Lurer på om jeg skal kjøpe nytt senkesett til Golfen...! Hvem selger Koni..? Trenger både dempere og fjerer Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 vwcarconsult.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Jeg skaffer Koni... Koni sine sett til golf3 senker ikke mer enn 25-30 mm da, med mindre du skal ha justerbart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 De selger det på http://www.be-4-you.com, der kjøpte jeg mitt sett, og er kjempefornøyd med den hjelpen og prisen jeg fikk der, og alt veldig ok:) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg