DJ-timoty Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Kit - bestående av 2stk <-laaange-> rør + omformer rørene er noen av de kraftigste på markedet.. brukt, men lyser vanvittig bra... kom me bud! Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 hallo.. er dt snakk om et helt KIT eller 2 RØR bare? hva skal du ha for dem? hvilken farge forresten? bildeR? Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 kun 2 rør... (kit) blåe hvor mye gir du? Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Du som selger dette da..:) Da er dt greit å oppgi en pris.. men kjapp deg litt da.. Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Pris? Kan evt bytte mot Pioneer 6x9"....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 hva slags pioneer 6*9 er det? Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 selger du de høytalerne? watt? pris? :D Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Sorry at det tok litt tid før jeg svarer....... Her er tråden jeg la ut på høytalerne: Pioneer 6x9" selges...... Vet jo ikke hva slags pris det er tenkt for neonrørene, men vi ligger nok i samme prisklasse:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Fint å se at det ikke bare er jeg som er forbanna treg til å svare på tråder jeg legger ut her........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 hmm... muli-muli, men trenger jo egentlig ikke 6x9for tiden.. sitter for øyeblikket med 6x9`er til 3000kr.stk i bilen nå.. det er noen altec lansing med karbon-membran :D :D Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Kan du ikke bare gjøre det enkelt og komme med en pris på det du skal selge da? En ting til: Hvor langt er laaaangt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 48" - blå - alt klart for montering eller hva mer trenger du. oppgi hva du kjøpte dem for, og når, samt ca hva du kunne tenke deg... send PM evt.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Nå har det gått tre uker siden tråden ble lagt ut, og selger er tydeligvis uinteressert i å selge disse rørene. Jeg mener enkelte punkter bør være med i en salgstråd: *Pris *Alder *Varens stand *Hva følger med Jeg vet at det finnes kit med fire rør til rundt tusenlappen på markedet, så disse kan jo ikke være så mye verdt. Prizma: Vet du at disse rørene er 48"? Jeg har kommet med byttetilbud, men ikke fått noe klart svar. Jeg byr 200,- for rørene for å begynne et sted....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by Jonaldo Nå har det gått tre uker siden tråden ble lagt ut, og selger er tydeligvis uinteressert i å selge disse rørene. Jeg mener enkelte punkter bør være med i en salgstråd: *Pris *Alder *Varens stand *Hva følger med Jeg vet at det finnes kit med fire rør til rundt tusenlappen på markedet, så disse kan jo ikke være så mye verdt. Prizma: Vet du at disse rørene er 48"? Jeg har kommet med byttetilbud, men ikke fått noe klart svar. Jeg byr 200,- for rørene for å begynne et sted....... nei, bare spør..... siden hr sier at de er "laaange". byr 230,- - hvis det er verdte det! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Tror denne tråden er ganske dødfødt jeg. Skjønner ikke vitsen med å legge ut noe for salg når man ikke kan følge opp og komme med informasjonen vi spør etter....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg