Gå til innhold

Golf 1 GTI ratt ønskes

Ranger emnet

bugbus

Anbefalte innlegg

Vel... ehhh, nei. mener det var tre-eket (aluminium) med sort trekk. En kamerat av meg hadde et sånn ratt og han sa det var fra Golf1 gti.

Hvis du ikke skal ha det rattet og selger det billig, kan jeg jo kjøpe det og prøve. Skal på en '72 dobbelkabiner....

Har du telefon med kamera, kan du jo sende ett bilde til meg på 92019455 :)

'57 oval

'63 doka

'70 1300

'71 1302S Roadster

'74 doka

'86 Audi 100 CS Quattro 2,2E

'90 Harley Davidson 1340 FXSTC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugbus: tror ikke bosset vil passe på transporter, kommer kanskje ann på årsmodellen, antall splines i bosset er lig på golf som på bobla fra 74->

Kan hende at din har like mange splines som på eldre boble, da passer ikke rattet fra golf!!

Men du kan prøve, jeg vil ikke gi garanti på at jeg har rett, men i forskjellen boble versus golf stemmer det!!

1996 Vw Passat 1,9 TDK

1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vist passe har jeg hørt.

Split rattet går ikke på '72'n. Rattet fra en '74 pick-up jeg hadde passet heller ikke på '72'n. Har et audi-ratt, det passer på '72'n men er ikke sikker på hva slag audi det har sittet på .

'57 oval

'63 doka

'70 1300

'71 1302S Roadster

'74 doka

'86 Audi 100 CS Quattro 2,2E

'90 Harley Davidson 1340 FXSTC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bugbus

Skal vist passe har jeg hørt.

Split rattet går ikke på '72'n. Rattet fra en '74 pick-up jeg hadde passet heller ikke på '72'n. Har et audi-ratt, det passer på '72'n men er ikke sikker på hva slag audi det har sittet på .

Finn en golf i nabolaget og spørr om å få prøve den :D:D:D

1996 Vw Passat 1,9 TDK

1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider