Toyota R Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Jeg selger 4 stk Nokian Hakkapellita Q 185/65-14 som er brukt 1 sesong på en toyota carina med nye stålfelger billig! Har ikke plass eller behov for de lenger.. Hjulene er veldig gode, og brukes bl.a av politiet her i området! Vil ikke få en lang tråd om det med at politiet kan jo ikke kjøre og sånn, jeg vil bare selge de hjula så mamma kan få vilja si å kunne parkere i garasjen jeg!! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebox Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 hei. er mulig intressert. hvor mye skal du ha for de og hva er dimensjonene på de?? Siter rb25det motor og deler til salgs. engineandparts.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Tenkte meg 1500 for alle hjulene, tror det er greit! Endret teksten nå, men skriver det her også 185/65-14.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Er du helt sikker på at det er 4x100 boltsirkel? Har du tilfeldigvis innpress også? Må ha vinterhjul.... Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by drturbo Er du helt sikker på at det er 4x100 boltsirkel? Har du tilfeldigvis innpress også? Må ha vinterhjul.... Mvh. Tommy Det er helt sikkert at de har 4x100 ja, og jeg lurer på om det var ET35 det var på de! En som har sagt han vil ha de, så da er de kanskje solgt allerede.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Henter han de i kveld? Det kan jeg gjøre..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Førstemann til mølla får vinterdekk på tralla! Eller noe.. Bare å komme det! Hvor bor du? Mulighet til å hente de hjemme hos meg i Lommedalen i Bærum eller skulle jeg møtt deg et sted? Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 vil du ha hjul i dag, må du kontakte meg på 97716818! Jeg slutter på jobb nå, og har ikke mer tilgang på nett i dag! Øystein Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by drturbo Henter han de i kveld? Det kan jeg gjøre..... Trakk du deg eller? Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Da det tydligvis kun finnes useriøse mennesker her på forumet, så er disse hjulene FORTSATT til salgs! Mulighet for å gjøre et kupp her, altså.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Nå satser vi på at de hjulene er solgt, da! Hvis ikke legger jeg ut en ny beskjed IGJEN! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg