Kim Andrè Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Noen som har et liggende til passasjersiden? fant på internett til 1200kr nytt + frakt ,er ikke det litt dyrt? Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Vist jeg finner to gode audi-håndtak så kan du få mitt passasjerhåndtak til våren..! til en fair pris. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 passer det ikke fra en passat eller golf da? skulle ha hatt selv til begge sider, de begynner å bli litt trege! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 kan få kjøpe et av meg . ring eller sms 47267065 mvh benny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Passat håndtaka passer på corrado Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 begynner å bli drittlei corrado dørhåndtak! Har bytta mine 3 ganger på 5 år :( Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Da har jeg fått tak i håndtak fra Benny :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 eg kan ikke se at passat håndtaken er mye like inni som på corradoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Byttet 5gang på ene siden og 2-3 på andre siden :( Og må ha begge nye nå.. heh, nitwlkr stakk av med det ene som var helt når hans fucka. HAhA.. Noen bedre? :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 kryper du inn bagasjerommet nå da ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Har du prøvd å avfette dørlåsene, og smøre de opp med ny god grease, samt skifte dørpinnene vist de er slitte, og sørge for at disse ikke er justert helt på jordet! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Heh.. Har ikke montert dørene enda, venter på lister ;) Det eneste som funker er vel litt forsiktighet i kulda og ellers litt gentle care :rolleyes: Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 i tilleg til de X antall dørhåndtaka jeg har bytta har jeg også bytta panseråpnerwiren 2 ganger! De har bare tatt kvelden når jeg har åpna panseret i minusgrader, alldrig om sommeren! noen fler det har skjedd på? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Hehe, har ikke byttet noen panser wire.. men må nok gjøre det nå. Pga strammeskruen knakk sist jeg satte den på.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Dørhåndtak fra passat passer ikke! :( Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg