Gå til innhold

SpØrsmÅl AngÅende Felg Til Golf

Ranger emnet

tplassen

Anbefalte innlegg

Originally posted by tplassen

Hva er den største felgstørrelsen som passer til Golf 2 som er brukbart å kjøre med??

Driver å skal kjøpe meg 8x17" felger nå, passer dette bra og er godt å kjøre med??

Noen som har noen forslag??

Vil helst ikke ha mindre felger enn 17...

Mvh Terje

tror ikke jeg ville ha gått noe over 17 i hvertfall, om det i det heltatt funker å kjøre med 18" og bruke det, å ikke bare stå parkert....

9*16 er jo tøft da....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører 8x17"

Jada, puristene syns det er for stort. Men jeg syns 15" egner seg best som vinterfelger. Hvem har rett? Min bil, jeg har!!! :) "Alle" kjører 9x16" Dare to be different. Dessuten vil jeg påstå at det har mye å si hvilke felger det er snakk om. Joda, jeg kunne godt kjørt 9x16" hvis jeg hadde hatt råd til de 2 typene det evt hadde vært aktuelt med.

Liker du syttentommerne? Go for it!

golf2%20003.jpg

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min er litt på halvdistanse...men jeg orker liksom ikke gjøre noe før jeg får råd til gewinde. Så da blir det sånn. Men du må valse. Jeg har ingenting igjen av skjermkanten foran, + at det er valset bak. Skal jeg ha gewinde må jeg space ut bak+valse enda mer.

Velkommen i klubben for oss med syttentommere! :D

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider