TurboCG Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Naboen har en slik (russe)bil med propanopplegg. Enkelt spm: Gir propan mer eller mindre effekt enn bensin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Mindre! Tror det er ca 70% av bensin. Og en installasjon av et slikt system er ca 30k Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Desember 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Oki. Skal kjøpe denne bilen så jeg lurte vettu. Bilen har allerede dette installert så da erre greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 OKI En kompis hadde en Chevy pickup med det, og sa at det var billigere å kjøre med dette. Og det er jo derfor det brukes. Han sin bil brukte ca kr.9,-/mil med gass, og kr.15,-/mil med bensin. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 er det en Beauville???? kult :) vi seller også en Beauville 10k.... 350cid.... ca 250hk.... dritt bil forgasseren er gått i dass så kickdownen funker ikke :( KJIPE MØKKA BIL :mad: men den er da ombyggd.... original motoren er en 305cid.... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Åssen kan forgasseren gjøre at Kickdownen på kassa ikke funker? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Åssen kan forgasseren gjøre at Kickdownen på kassa ikke funker? Har du lurt på dette i nesten 8 år før du tok mot til deg for å spørre ;) Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Nei, nå lurer jeg bare på åssen i helvete denne tråden dukka opp, for jeg har ikke trykt på lignende tråder denne gangen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 jeezes XD jeg må ha vært komplett idiot på den tiden... men... jeg var 17, å kunne ingenting om motorer :p kan forstatt ikke mye om motorer... men herregud :win savner faktisk vanen det var snakk om og jeg, var god bil, utenom den magiske forgasseren med kickdown :p steikje gammel tråd og da, men morsom lesning, å se hvordan jeg var for 8 år sia. mest flaut... kjenner ikke megselv igjen engang. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 hehehe... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg