Gå til innhold

Gumball 3000 på TV2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Atle Gulbrandsen

Hei

Vårt program fra årets Gumball 3000 går på TV2 lørdag den 6. november klokken 20.00

Mvh

Atle Gulbrandsen

TV2

http://www.atlegulbrandsen.com

Dette var en bra produksjon, likte veldig godt musikk, klipp og personfokuseringen, det var nesten synd at du skulle på den F1 sendingen, det hadde kanskje ikke fært så frustrerende å delta i gumball da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det programmet over.

1ste halvtimen gikk med på å se 2 stk på villspor i Frankrike og noen festbilder.(Er ikke så vanskeligt å lese kart og finne frem i Paris.)

2dre halvtimen gikk med på å se Atle & Co kjøre litt i Marokko, bilder fra noen ulykker, en ferjetur, Atle i fortvilelse over å ikke nå F1 kommentering og målgang i Cannes.

Greit nok program, men nå skal jeg se Gumball 3000 reportasjene fra Extreme Channel og kverke noen Carlsberg grønne!

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Ja, da var det programmet over.

1ste halvtimen gikk med på å se 2 stk på villspor i Frankrike og noen festbilder.(Er ikke så vanskeligt å lese kart og finne frem i Paris.)

2dre halvtimen gikk med på å se Atle & Co kjøre litt i Marokko, bilder fra noen ulykker, en ferjetur, Atle i fortvilelse over å ikke nå F1 kommentering og målgang i Cannes.

Greit nok program, men nå skal jeg se Gumball 3000 reportasjene fra Extreme Channel og kverke noen Carlsberg grønne!

At de faen ikke klarte å få noe bedre ut av det løpet enn den dystre dokumentaren der e helt skremmende, den var iallefall ikke lagd for bilinteresserte, den andre fra Extreme channel? hva mye mye bedre..

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extreme Sports programmet er mye bedre, for all del, mere informativt også. Men, til å være ett program tilpasset altfra bilforumet-brukere til bibelbelte-predikanter, så var dette mer enn godt nok, jeg er faktisk glad nordmenn generellt ikke får vite hvor mange drittsekker som faktisk deltok.

Dette programmet kommer garantert til å høste pepper i sin nåværende form, men bare tenk reaksjonene i Norge hvis programmet hadde vært like omfattende som Extreme Sports produksjonen.

Men, at Atle klager over å ha kjørt 2000Km på 24 timer i syd-europa, så skal han jaggu prøve å smake litt på 1900Km på 19 timer Oslo-Hammerfest, på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var budskapet i denne filmen egentlig? At Atle kjeda seg og

Hehe. jævli bra. Fikk inntrykk av det samme jeg og. Gumball er tøft syns jeg. De som er med får ta ansvar for sin egen kjøring. Jeg hadde ikke fått noen skyldfølelse hvis noen andre hadde dratt av veien hvis jeg skulle vært med på løpet.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider