Ayapuri Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Sikkert mange som har lest denne artikkelen nå. Men har bare undret litt. Bør ikke politibilen stå på høyre side da den står i ro på 100km/t vei? Vet ikke om mange mener det samme, men synes nå absolutt at politiet har gjort noe grovt ulovlig i denne sammenheng. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=252762 Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Sant det! Du sier no der;) Hadde faen meg blitt sur om jeg hadde kræsja i maja.. Fordi poli10 skulle ut å pisse:ssip: Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 hehe jeg passerte der MOT trafikken da det skjedde.. så på veien hjem at det var en eller annen kødd INNI tunellen som hadde vrengt inn i sia på en bil. så vrengt det han kunne kontra inn mot veggen og seile 1.5m over bakken og dratt med seg den brannslukker boxen på veggen med panseret sitt. TYDELIGE spor:) Hvordan faen klarer folk dette? jævla innhabile tullinger Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Skulle trodd sånne ting ikke var mulig:D :D :D Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg