Gå til innhold

Fikk et bra bud på bilen min idag!!:)

Ranger emnet

Audi fan

Anbefalte innlegg

Originally posted by Audi fan

Fikk et bud på 190 tusen(!!!!) på bilen min idag!!

Brukbart på en 96.mod A4 1.8 T...

Et tilbud æ ikke kan si nei til...

Så til helga forsvinner "gliset"!!:(

???!!!?!?!?!?!?!

:hvaskjera wtf?

Bra pris det må jeg si...

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sitere noe en annen sa til meg da jeg skulle ha 135,- for min 95 A4 med selvkost på nesten 60 000,-

Ta penga, å løp som FAEN i motsatt retning av kjøper, for den prisen der, det er nesten 2 good 2 be true.. spes på denne tiden av året! Så om du får 190K for din er jo det nesten.... ja... (målløs)

Men seff, grattis med salget :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om du har 190 lapper i lomma skal jo valgene være ganske mange, spørs jo litt HVA du er inne i da. Og hvor interessen ligger....

Mye fint der ute, er bare å søke på ALLE biler opptil 200 000 på en bruktbilbase så finner du nok noe artig ;)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er fornøyd med audi, og vill ha noe litt anderledes en en a4 så synes jeg du bør se etter en audi a6. den som kom i 97 eller var det 98. Så en sånn sølvgrå stasjonsvogn på en bilbutkk for ne stund siden. var sinnsykt tøff

190 000 må jo være et veldig bra tilbud, en jeg kjenner solgte sin a4 1.8t full infinitystyling + vinge, bakrutedeksel, lyktelister. med helt nytt justerbart senkesett, chip, effektanlegg, powerfilter, turbotrykksmåler. Med byttet alt mulig av slitedeler retet før salg. han fikk ca 135 for den for over et halvt år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider