bakk1 Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Har mistanke om at bremsekraftforsterker'n har kvela helt nesten. Så det jeg lurer på er om det er lurest og kjøpe splitter ny, Finne en på høggern... Eller forske på om sånn rep. sett på Biltema funker? Erfaring der? Link til det settet på Biltema: http://www.biltema.no/carparts/carpart_info.asp?iSecId=1160&strCarId=VOLVO&iItemId=30560&iRelItemId=30561 Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 det der er da en hovedsylinder og ikke en bremsekraft forsterker. en bremsekraft forsterker er den runde "boksen" som sitter før hovedsylinderen. og du kan vel like greit finne deg en fra høggern for ny koster den 5-6000 Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 er det sylinder eller "boksen" som er problemet mitt tror du? Siden er ikke no kraft i bremsene, pedal blir ikke no stramere ved pumping? Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 pump opp trykk med motor av, hold pedal inne, start motor. minsker mottrykket i pedalen når motoren starter virker bremsekraftforsterkeren, Dette er da obligatorisk når du tar førerkortet... Hvis du ikke får opp trykk i det hele tatt satser jeg på at det er luft i systemet ditt, eller feil medsylinderen din, evt lekasje i rør, eller kanskje til og med dårlig bremsevæske.. prøv å luft bremsene først du. det er helt gratis. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 tid er penger..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by bakk1 Har mistanke om at bremsekraftforsterker'n har kvela helt nesten. Så det jeg lurer på er om det er lurest og kjøpe splitter ny, Finne en på høggern... Eller forske på om sånn rep. sett på Biltema funker? Erfaring der? Link til det settet på Biltema: http://www.biltema.no/carparts/carpart_info.asp?iSecId=1160&strCarId=VOLVO&iItemId=30560&iRelItemId=30561 Jeg har for meg at 8"-bremsekaraftforsterkeren har samme delenummer på 240, 740 og 940...:rolleyes: Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by Turboperformance Jeg har for meg at 8"-bremsekaraftforsterkeren har samme delenummer på 240, 740 og 940...:rolleyes: Kommer det som noen stor ovveraskelse da? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.