Gå til innhold

Diskuter Autofilmessen 2004 HER

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kid-A

(Quote)

Originally posted by Mark1

det store spørsmålet jeg sitter igjen med etter besøket idag er....

Hva har skjedd med ene puppen til helene rask?

var jo ett digert arr der jo....

(på oversiden, ikke undersiden nei....)

Det er en flere år gammel skade hu har pleid å dekke til med plaster sminka i hudfarge.

Men nå driter hu i det...

Hehe, Arild.. hva du vet!!! Snakk om å ha oversikten!!

:D ;)

---------------------------------------------------

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

(på oversiden, ikke undersiden nei....)

Originally posted by Zzz...Zzz

Hehe, Arild.. hva du vet!!! Snakk om å ha oversikten!!

:D ;)

Haha var det dobbel betydning eller hva!

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Autofil messa på Lørdagen før det åpnet! Og var der på Onsdagen og forhåpentligvis er jeg der i morgen etter stenge tid og:D

Til dere som skal ditt i morgen eller på Søndag. gi VW - Audi club Norwegen litt ekstra tid og nyt den EKSTREMT deilige A4`n og VW Sciroccoen på standen, dette er førsteklasses VAG biler og viser hvordeilige slike Tysker biler kan bli med "enkle" ting.

Sjekk ann BMW M5 og den lille styla BMW 1`er?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

gi VW - Audi club Norwegen litt ekstra tid og nyt den EKSTREMT deilige A4`n og VW Sciroccoen på standen, dette er førsteklasses VAG biler og viser hvordeilige slike Tysker biler kan bli med "enkle" ting.

Den Sciroccoen var sinnsykt fin!! Gleder meg til Bad'roc blir ferdig.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

jeg er utslitt i høyra handa...

Prøvde å lete etter deg, Pudding. Selv etter å ha sett bilde hjalp det lite da det var endel andre på din alder, med briller, som knipset bilder villt... Spurte en om han var Pudding, fikk et veldig rart blikk tilbake, hehe... -Hey, du jeg lurte på no'. Du som er Pudding eller?

:p

EDIT:

Noen andre som la merke til den helt sinnsykt fete svarte Honda Accorden på Honda-standen (ved S2000)?? Fikk hakeslep når jeg så den!! Er det en bil som virkelig er i salg? Trodde først den var det, men når jeg så i Accord-heftet fant jeg ingen med lignende styling eller felger... Den var niiiiiiiiiiice!! Honda lager veldig, veldig bra biler :)

Vil ha som familiebil :D Prisen.. Da kjøper man heller en brukt Evo 6...

Også var det Pirelli-chick'sa: Alltid overlegne som faen :rolleyes: Nei jeg prøvde meg ikke på :D

Var så mange superblondiner der :eek:

Bl.a. hun som signerte et eller annet på Norsk Bildelesenter eller no (de med den VW Passaten) var heftig blond. Mange selgere av produkter var pene damer også, hjelper sikkert på salget :p

Også hadde vi 2 eller 3 stand med eldre folk som bare satt og skulle få solgt skinn-rensemiddel o.l. LOL! Stakkars... Var veldig gretne når de bare satt der og alle fløy forbi...

Og Koenigseggen var RÅ!

Spurte Kleemann folka om dem hadde noe til bilen min, hehe, dem hadde bremser da. Hvor mye spurte jeg... 100.000 kr. :eek:

Dem likte tydeligvis ikke en overivrig 20-åring og ga meg ha-deg-vekk blikk... DÅRLIG GJORT, KLEEMANN!

Ellers kult!

EDIT 2: Følelsene tok overhånd når jeg kom borti Ferrari F50'n... Har hatt en 1/18 modell av bilen siden jeg var 14, også er den plutselig der... Hellig opplevelse! Faen å feit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider