Gå til innhold

Knuste ansiktet i fyllekrasj – politiet hadde ikke hjerte til å be om fengsel.

Ranger emnet

Knutz

Anbefalte innlegg

http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20041103/LOKAL8/111030096/1004

Når man leser denne historien, så kan den virke veldig trist for noen, men det er en annen side av historien og det er at hun ble stanset av politiet på E-18. Politiet var på vei bort til bilen hennes da hun satte bilen i gir å stakk av gårde. Kort tid etterpå lå politiet på hjul i høy fart (med god avstand til hun).

Håper hun har lært i hvert fall.

.:: Knutz ::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Enig i at hun burde slippe fengsel. Blir åpen soning resten av livet i en ødelagt kropp.

Burde du ha sluppet straff hvis du hadde knust trynet p.g.a du fyllekjørte i høy fart? (var vel snakk om 140km/t+ +). Som nevnt tidligere, så hadde en mann helt sikkert åkt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Knutz

Burde du ha sluppet straff hvis du hadde knust trynet p.g.a du fyllekjørte i høy fart? (var vel snakk om 140km/t+ +). Som nevnt tidligere, så hadde en mann helt sikkert åkt inn.

Min mening: Det er verre å prøve å leve et normalt liv med dette,enn å sitte på en celle.

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Knutz

Er uenig med deg der. Man vurderer hvert enkelt tilfelle, og alle bør ikke skjæres over èn kam slik du tydeligvis mener. Vær glad vi lever i en rettsstat hvor hver sak blir vurdert, slik at rettferdigheten kommer i fokus. Man bør ikke sparke en som ligger nede.

Heldigvis skadet hun ingen andre, hadde hun gjort det, hadde nok saken fått et annet utfall.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at hun burde slippe fengsel. Blir åpen soning resten av livet i en ødelagt kropp.

ja.. hu skada vel ingen andre enn seg selv.. så da synes jeg ansiktskaden er ille nok!

den må hu jo leve med resten av livet.. tror nok hu er en av de som IKKE kommer til å fyllekjøre igjen..

Opel Vectra 95mod 2,5l V6

Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uenig med deg der. Man vurderer hvert enkelt tilfelle, og alle bør ikke skjæres over èn kam slik du tydeligvis mener. Vær glad vi lever i en rettsstat hvor hver sak blir vurdert, slik at rettferdigheten kommer i fokus. Man bør ikke sparke en som ligger nede.

Heldigvis skadet hun ingen andre, hadde hun gjort det, hadde nok saken fått et annet utfall.

Misforstå meg rett nå, men mener ikke å ta alle under èn kam. Hadde dette tilfeldigvis vært en førstegangsfyllekjører som kjørte av veien p.g.a glatt veibane i lav fart, så hadde dett vært en ting, men dette var en kvinne som har fyllekjørt før og den aktuelle dagen lette politet etter hun 2 timer for di hadde fått et tips. Blir jo ikke noe bedre når hun stikker av fra politiet. Hastigheten var såpass høy at politiet avbrutte biljakten.

Det siste jeg vil møte er en full person i 140km/t bak rattet som tydligvis ikke klarer å holde bilen sin på veien på en rettstrekke.

Hvis hun VIRKELIG ha lært, så er det greit, men det er ofte èn gang fyllekjører... alltid fyllekjører. (selvfølgelig se mellom fingrene på dette)

Håper hun får rett behandling slik at hun føler seg vel og holder seg unna alkohol og biler. Ingenting hadde vært bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg er skeptisk er at ikke ALLE lærer av sine feil. Et familiemedlem av meg kjenner en som forbrente hele kroppen sin p.g.a fyllekjøring osv, men ikke mange år seinere var han på'n igjen.

Buret er sjeldent løsningen i slike saker, men en form for "straff" burde hun få. (avvenning, ikke lov å eie egen bil [gi hun heller et gratis busskort] e.l )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe med topic å gjøre men så noe sykt idag, kjørte hjem fra skole.. Og det lå en bil forann meg, fyren som kjørte bilen slo seg selv hardt flere ganger, kom over på feil kjøre felt flere ganger for han slo seg selv så hardt. Sykeste eg har sett i trafikken, aldri sett noen slå seg selv i tryne flere ganger uten å stoppe å slå. Må ha fått et anfall eller noe, dum som eg var ringte eg ikke purken siden eg kjørte bare etter han en liten stund.

BMW 325i Sleden

Lenke til kommentar
Del på andre sider